من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به یاد مرحوم سید محمد جواد ذاکر طباطبایی

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ق.ظ
خاطره اول: قضیه یا حسین غریب مادر چه بود؟

یـا حسیــــن غریب مادر ...راجع به شعــر معروفـــ و ماندگـــار "یا حسیــن غریب مادر؛؛تویی اربابــ دل من"

حمید آقا علیمی فرمودند:

یکــ روز از مؤسسه جنتــ الحسین علیه السلام کاشان(تنها مرکز پخش محصولات هیئت دیوانگان حسیــن علیه السلام کاشان)
با من تماس گرفتن که نامه ی اومده برات،همراه با آسید جواد کاشان بودیم و رفتیم و نامه رو که گرفتم،توش شعری بود که همین
"یا حسیــن غریب مادر" نوشته شده بود،نویسنده این شاعر،یک خانم بود از مشهدالرضا علیه السلام؛
وقتی داشتم شعرو میخوندم،سید بمن گفت که میخوای بخونی این شعرو؟

منم گفتم فرقی نمیکنه،شمــا بخون!!

خلاصه سید چندین جا این شعرو خوند و واقعاً علاقمند به این اشعار بود،چون مهمتر اینکه حواله شده بود از مشهدالرضا علیه السلام!!

بقول حمید آقا؛شعر رو باید سید جواد میخوند،چون "خسته شده بود از اهل زمونه"
"منو میشناسی آقاجون،من همونم اون دیوونه"
"حســرت زیارت تو"
و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۳
محمد رضایی

نظرات  (۳)

"یا حسیــن غریب مادر؛؛تویی اربابــ دل من"
واقعا زیبا و ماندگار
راه کاروان عشق از میان تاریخ می گذرد و هرکس در هر زمان به این صلا لبیک گوید از ملازمان کاروان کربلاست.
جواد ذاکر ...
خدا رحمتش کنه ...
یادته کنار قبرش ...
کنار قبر رسول ترک ...
قبرستان نو قم ...
با هم ...
****************************************************
اول زیارتت قبول باشه برادر....
یادمه... یادش بخیر...
باهم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی