من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

سید جواد ذاکر و رهبر معظم انقلاب

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ق.ظ

سلام.حاج آقای دارستانی یکی از دوستان سید جواد ذاکر بود که بعد از فوت سید یک سخنرانی بسیار زیبا رو توی هیئت دیوانگان حسین در مورد رفتار و حالات سید انجام داد.سخنرانی جالبی که متاسفانه در حال حاضر توی اینترنت کم یابه اگرم سخت پیدا بشه بی کیفیته.وبلاگ طرفداران سید ذاکر برای راحتی شما بخش هایی برگزیده از این سخنرانی زیبا رو آماده کرده است.

حالات سید در نماز،برخورد سید با پخش سی دی هایش،سید و رابطه اش با شهرت،سجده های سید،داستان روضه فروشی،وضع مالی سید،برخورد صدا سیما با فوت سید جواد، ذاکر و روضه حضرت زهرا و...در این سخنرانی زیبا از آقای دارستانی. هرچه تا به حال در مورد سید نمیدانستید را در این سخنرانی بشنوید.برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
محمد رضایی

نظرات  (۷)

خدایش بیامرزد
زمان این دعاها دقیقا کی بوده. اوایل خوندن سید و شهرتش، یا نزدیک وفاتش؟
***************************************
سلام و تشکر بابت حضور شما در وبلگ پسرک
ابتدا باید بگم که مهم نیست زمان این دعاها کی بوده. چون همین که این دعاها و حرف ها گفته شده نشان از اعتقادات پاک و سالم سید را داشته.
ضمناً زمان این دعا از اوایل هیئت دیوانگان حضرت رقیه(س) بوده تا همین اواخر. حرف ها و توضیحات سید هم بر میگرده به تقریباً 5 سال قبل از مشکل و بیماری سید.
ببینید وقتی شما یک مداح معروف هستید و حرف ها تون در جامعه بازتاب داده میشه ، باید متوجه باشید که چه معانی از الفاظی که به کار می برید فهمیده می شود !!نمی توانید هر لفظی را به کار ببرید و بعد بگویید منظورم چیز دیگری است.وقتی ایشون می گفتند لا اله الا الزهرا یا علی یا..مخاطب این طور می فهمد که این کلام در مقابل لا اله الا الله گفته می شود،حال ایشون پیش خودش هر قصدی می خواهد بکند.ثمره اش هم این می شود که وهابیون و دیگر فرقه هایی که شیعه را مشرک و کافر می دانند بهترین سند را بر حقانیت حرف هایشان می یابند و به مردم عرضه می کنند.حالا تا اقای سید ذاکر بیاید و تبیین مراد بکند صدها شیعه کشته شده و از اعتبار مذهب کاسته شده است!!!خدایش بیامرزد..صدای خوبی داشت!
****************************************************
سلام.ممنون از حضور شما در وبلاگ پسرک و نظر شما.
در جواب نظر شما باید بگم که در تمام طول این 7 سال و اندی که از وفات سید می گذره اکثر مداحان ما هم شعرها و سبک هایی مثل سید ذاکر خوندن(حتی مداحان بزرگ و معروف/حتی در مجالس عمومیو در سطح شهرها)
اما گناه سید که یه ذاکر اهل بیت بود چی بود که حتی خبر وفاتش را هم پنهان کردند و بنرهای و اعلامیه های مراسماتش را آتیش زدن؟؟؟
( البته مراسم تشیع جنازه ایشان و مراسمات سالگرد ایشان با حضور پرشور مردم حقانیت سید را به همه اثبات کرد)
چند نفر از جوانان این مملکت با سبک های سید وارد مجالس اهل بیت شدن؟
علی خداست و زهرا خداست را اکثر مداحان ما میگویند...این ها فقط شعر هست.
ضمناً مگر همه شعرها و سبک های سید مشکل داشت؟
حرف من و قصد من از نوشتن این مطلب در مورد سید فقط و فقط دفاع از مظلومیت اون بزرگوار هست.چه تهمت هایی که به سید زدن بعضی ها...خدا بگذره ازشون
سید محمد جواد ذاکر طباطبایی واقعاً مظلوم بود/
به قول حمید علیمی سید با رفتنش از بین ما چیزی را از دست نداد... و حالا هم بعد 7 سال از وفات ایشان هرکس اسم سید ذاکر را میشنوه یه خدا بیامورزی میگه.
سید برای ما دیوانگان حضرت رقیه(س) همیشه زنده هست
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۰:۲۳ حامد محممدی
من کاری ندارم که یسری کارای ذاکر اشتباه بود امامستحق این نبود که حکم تکفیرش صادرشه
پیشنهاد میکنم مطالعاتت را افزایش بدی و درباره بابیت و بهاییت و نقوی ها بیشتر بخونی
سید علی محمد باب هم سید بود و از سلاله ی زهرا!!
نباید براحتی راجع به کسی قضاوت کرد.
قضاوت کار ما نیست.
خدا بیامرزدش.
۰۵ آبان ۹۲ ، ۰۳:۳۷ طاها ریحانی
با سلاو احترام و عرض تبریک به مناسبت اعیاد گذشته خدمت همه نوکران اهل بیت(ع)
حقیر نویسنده وبلاگ "کربلایی سعید ذبیحی هستم"
در صورت امکان سری به وبلاگ ما زده و مارو از نظرات خوب و مفیدتون محروم نکنید.
و درصورت تمایل تبادل لینک کنیم.
"کربلایی سعید ذبیحی"
یا حسن (ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی