من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

معرفی کتاب

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۲ ق.ظ

کتاب مفاتیح الحیاة

کتاب مفاتیح الحیاة ، کتاب ارزشمندی است که زیر نظر آیت الله جوادی آملی با همکاری جمعی از اساتید حوزه و توسط انتشارات اسرا به چاپ رسیده است .
مفاتیح الحیاة را جلد دوم مفاتیح الجنان می نامند ، از نظر آیت الله جوادی آملی تفاوت این کتاب و مفاتیح الجنان در این است که این کتاب جهت حرکت انسان در راه حق و با چراغ حق و در منظر خداست .

مفاتیح الحیاة 5 بخش دارد
:
بخش اول ، تعامل انسان با خود می باشد . برخی فصل های این بخش : تفکر ، یادگیری ، حفظ تن ، نظافت ، خوردن ، لباس ، آراستگی ، مسکن ، مسافرت ، خواب ، تفریح ، ورزش و... است

بخش دوم ، تعامل انسان با همنوعان است که شامل فصل های خویشاوندان ، مسلمانان ، بیگانگان ، مستضعفان ، دشمنان ، شهروندان و... است .

بخش سوم ، تعامل مردم و نظام اسلامی است که شامل : نظام سیاسی ، نظام اجتماعی ، شهرداری ، امور اقتصادی و... است .

بخش چهارم کتاب مفاتیح الحیاة ، تعامل انسان با حیوان است که شامل نگهداری حیوان ، بهره گیری از حیوان ، حقوق حیوان ، و... می باشد .

بخش پنجم کتاب در مورد تعامل انسان با محیط زیست است که شامل محیط زیست ، خاک ، درختکاری ، فضای سبز ، باد و باران ، دریاها ، راه ها ، مواد سوختی ، گردشگری و... است .

بخش خاتمه مفاتیح الحیاة شامل کارها در روزهای ماه قمری ، سنت ها و... است .
*********************************************************************
پ . ن .1. پیشنهاد می کنم این کتاب را حتما تهیه و مطالعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۲
محمد رضایی

نظرات  (۴)

سلام عزیزم خوبی؟
به نظر من هر ادمی دوس داره واسه یک بارم که شده عکسا و فیلمای سکسی ببینه
اگه فیلتر شکن خواستی بهم بگو
ما هر روز زائرتیم اخوی
ولی بی سر و صدا
حاج آقا رئوف می گفت: هر کی این کتاب نخونه و بمیره واقعا خیلی ضرر کرده. میگفت مسیر زندگی و نحوه برخورد با مشکلات برات کلا تغییر میکنه
(باید خوند)
انشاالله تهیه میکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی