من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

پسر حزب اللهی

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۷ ق.ظ
پسر حزب اللهی :

همونیه که تعصب داره، اعصاب هم داره.
همونیه که ریش داره، ریشه هم داره.
همونیه که میل داره ،تحمل هم داره.
همونیه که همیشه فریادش تو گلوش میمونه اما با هر فریادی هم صدا نمیشه.
بعله!!! درکت میکنم "برادر"...
یادت نره در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها  ((شهید آوینی))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۴)

آی گفتی!!
بسیار زیبا بود.
آرام بگیر دلم …
تنگ نشو برایش …
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
“چیزی بینمان نبوده”


آپپپپپپم
سلام
واقعا،البته میدونی بازدید کننده های وبلاگ من اکثرشون افسران نمیرند
هدف من اینه که کسی که میاد ومیره چیزی دستگیرش بشه
مثلا فکر کن حرف های من بی سر و پا تأثیر داره یا حرفهای علما!
البته انصافا مطالب اخیر را ا از کتابهایی که داشتم هم نوشتم
ولی خیلی خوب میشد همه از این سایت به این جامعی اطلاع داشتند
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی