من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

تنهایی؟؟!

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ق.ظ

*********************************************************************
پ . ن .1. خیلی سخته که دورت شلوغ باشه اما تنها باشی!!!
پ . ن .2. خیلی سخته که کسی را داشته باشی اما بازم تنها باشی!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
محمد رضایی

نظرات  (۸)

منتظر باشید...
اینجا می خواهم از خط قرمزها عبور کنم...
با کمک همه شما
موضوع از شما...عبور از من
تو پست قبلیتون هم گفتید امام حسین.
کسی که خدا و امام حسینا داره که تنها نیست!
********************************************************
این تنهایی منظورش آدم های دنیاست!
خیلی سخته که دورت شلوغ باشه اما تنها باشی!!!
ترکت می کنم و تنهایت می گذارم

تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای

صادقانه دروغ گفتن
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۰ یک جوان امروزی
مردها توجه کنند و بخوانند ...
*******************************************************
توجه شد...
خدایا...
این روزها حرفهایم...
بوی ناشکری میدهد...اما تو...
به حساب تنهایی و درد دل بگذار...
سلام. من لپ تاپ را چرخوندم؟!!!!!
*******************************************************
آفرین به هوش شما
اگه بازم آدمای دنیا باشه بازم فکر نمیکنم تنها باشید.
کسی که یه عاشق واقعی داشته باشه تنها نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی