من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۴
محمد رضایی

نظرات  (۵)

چای رفاقت شما تازه دم است درست.اما ما هنوز چای معمولی از شما را نخوردیم!!!!
اما خوشا به حال رفقان شما که رفیقی همچون شما را دارند.واقعا رفیقی که هیچ برادری میکنید در حق رفقاتون.انشاالله رفیقان هم براتون رفیقی کنند.
خخوشا به حال رفقاتون.
دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

بهاری ترین فصل ایمان شوی
سلام چند وقتی است که از پسرک خبری نبود سری زدم تا شاید ببینم پسرک قصه ما مردی شده

پدرم میگوید مردها همیشه کوله باری از درد همراه خود دارند .

مرد شدی یا نه ؟
*****************************************************
سلام.
ممنون از حضورتان.واقعاً خوشحال شدم
شاید سنم زیاد شده و قد کشیده باشم
اما پسرک را بیشتر دوست دارم.
ضمناً مرد فقط آقا مرتضی علی بود.
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۳۶ مریدالحسین
به روزییییییییییییییییییییییییییم......................................
*******************************************************
موفق باشید
حضور عارف بالله در محلات وغفلت ما!!!!!!!!!
به روزیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی