من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

نظر خواهی

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۷ ق.ظ
به نظر شما تاثیر کدام جمله بیشتر است؟؟؟؟

1.«این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است»

2.«عالم محضر خداست،در محضر خدا معصیت نکنید»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۳۰
محمد رضایی

نظرات  (۸)

سلام

خیلی وبلاگ خوبی داری

به منم سر بزن

من فیس بوک ایرانی ساختم خوشحال میشم بیای و عضو بشی اونجا کلی دوست میتونی پیدا کنی

دختر پسر ایرانی همه دور همیم تو هم بیا با ما دوست شو خوشحال میشم -- منتظرتم


http://f-book.ir
سلام خسته نباشی .
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام :
هاست دومین ، سرورمجازی
لینک کنید
2
سلام
با دعای عرفه به روز هستم
التماس دعا
سلام شماره 2.........................
قسمت ششم داستان معراج.....
منتظر شماهستم....
سلام

وب زیبایی داری

عیدت مبارک
سلام با جمله دومی
ولی اونم بستگی به درک آدما داره اگه درک کنن اینو دیگه نمیخواد بهشون بگی چون که خدا همیشه همه جاس

داشتم دنبال وبی میگشتم اونم با همین نام پسرک واسم نظر گذاشته ولی آدرس نذاشته که با وب شما برخورد کردم

زیباست موفق باشی
راستش را بخواهی هیچ کدام
*****************************************************
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی