من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب حاجت گرفتن....

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۴۲ ق.ظ

هوش کنید مست را، آب زنید دست را

سجده کنید هست را عید کریم می رسد

دور کنید غصه را، عفو کنید بنده را، ارج نهید زنده را

یاد کنید رفته را عید کریم می رسد

*********************************************************************

پ . ن .1.شب میلاد کریمه اهل بیت هست و من منتظر دعای آقا برای برآورده شدن حاجت هام.

پ . ن .2.امروز خبرهای خوبی شنیدم که اگه به واقعیت برسه واقعاً عالی میشه.(توکل به حق)

پ . ن .3.آقای کریم اینجور کی دیده/به گداهاشم مهمونی میده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۴
محمد رضایی

نظرات  (۲)

سلام
با آرمیتا اپم
سلام
دوباره آپم
«هارپ چیست؟»
تشریف بیارید...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی