من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

رمضانی متفاوت برای من!

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۵۸ ق.ظ

عازم یک سفرم،سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

*امسال ماه رمضان با سال های گذشته برای من تفاوت و شیرینی خاصی دارد!

حال بماند که این روزه ها از ما پذیرفته می شود یا نه!!!

من پارسال را به علتی که خیلی ها میدونن توفیق و لیاقت مهمانی خدا را نداشتم.

به نظرم همین یک دلیل کافی باشه برای تفاوت رمضان امسال برای من...

خدایا ممنونم و شکر... امیدوارم مهمان خوبی باشم در این ماه مهمانی.

آمد رمضان و مقدمش بوسیدم

در رهگذرش طبق طبق گل چیدم

من با چه زبان شکر بگویم که به چشم، یکبار دگر ماه خدا را دیدم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۴)

۰۳ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۲۳ مرید الحسین
به روزیییییییییییییییم ...................
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۰۰:۰۸ اسماعیل علمائی
با سلام .
همزمان با ماه مبارک رمضان وبلاگ بوستان فرهنگی طه افتتاح گردید.
ضمنا منتظر حضور و نظرات سازنده شما هستیم. اگر مایل به تبادل لینک بودید ما را با عنوان بوستان فرهنگی طه لینک نمائید.
باتشکر
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۰۶ اسماعیل علمائی
با سلام .
همزمان با ماه مبارک رمضان وبلاگ بوستان فرهنگی طه افتتاح گردید.
ضمنا منتظر حضور و نظرات سازنده شما هستیم. اگر مایل به تبادل لینک بودید ما را با عنوان بوستان فرهنگی طه لینک نمائید.
باتشکر
چاکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی