من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

تعطیل شد

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ب.ظ
سلام.

این وبلاگ به دلیل ایجاد برخی مشکلات و اشتباهات شخصی خودم و ایجاد تهمت های ناحق برای دیگران و ضربه زدن به هیئت ها و شهدا و ایجاد اختلاف بین بچه های شهر و دوستان دیروز و امروز با نظراتی که    در بخش نظرات تایید میشد! برای مدت نامعلومی تعطیل می باشد.

با معذرت خواهی و شرمندگی فراوان از شهدا و حضرت زهرا(س) و دوستان و کسانی که مطالب این وبلاگ را میخوندن!

از همینجاهم به طور رسمی اعلام میکنم که تنها و تنها مطالب این وبلاگ برای بنده هست و هیچ نظری هم با اسم محمدرضایی یا پسرک که برای وبلاگ های دیگر گذاشته میشود از طرف بنده نبوده و نیست.

خواهش میکنم از تمام بزرگواران که اشتباهات گذشته من را ببخشند و فراموش کنند.

یه تشکر هم از یه برادر قدیمی و یه کس دیگه ای که امروز بازهم بهم لطف کرد.

تا امروز هرچه کردیم و نوشتیم تمام شد و رفت!!!

جلوی هرکس بایستم،نمیتونم جلوی آقا محسن حاج رضایی قرار بگیرم.

امیدوارم که من را ببخشه و کمکم کنه...به لطف حضرت زهرا(س)

                                         امضاء پسرک7

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۳)

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بدشد!!!؟؟؟
چه کردی بایادیارانی ها چپ افتادی؟
۲۴ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۰:۱۱ خط مقدم جنگ نرم در شهرستان محلات
سلام با مطلبی جدید به روزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی