من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

آیا ...؟؟؟

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۲۸ ق.ظ

آیا دعوت می شوم؟

آیا امسال هم می روم مهمانی؟

آیا دوباره نگاهی می شود؟

آیا دوباره فرصتی داده میشود؟

آیا لیاقتش را دارم؟

آیا به خاطر گناهان زیادم فراموشم کرده اند؟

آیا با بزرگواری من را به گناهانم نمیگیرند؟

آیا می شود که حال عجیبی را حس کنم؟

آیا امسال یک عیدی بزرگ به من میدهند؟

آیا دست پر بر می گردم؟

آیا می شود که کمکم کنند که ...؟

آیا می شود برایم دعا کنند که ...؟

آیا می شود دستم را بگیرند که ...؟

*******************************************************************

پ . ن .1.برف می بارد،به حرمت کداممان،نمی دانم! شکر

پ . ن .2.بد جور دلم گرفته.

پ . ن .3.یه مشکل و دست انداز بزرگ تو زندگیم هست...برایم دعا کنید.

پ . ن .4.التماس دعا

پ . ن .5.*** یک سری هم می خوان بین من و دوستانم (به خصوص یکی از نزدیکترین ها) تفرقه و جدایی بندازن!!! گفتم که بدونن دوستی من با دوستام را هیئت های مذهبی و صداقت به وجود آوردن و امضای حضرت زهرا و امام حسین پاش خوردهپس برسید به زندگی خودتون و تو مسائلی که به شما مربوط نمیشه دخالت نکنید( بی تعارف)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۴)

چطور روت میشه از صداقت حرف بزنی .اینو بدون جمعی راکه با دورویی ونفاق ودروغ وتهمت زدن به کسی که خیلی جاها آبروتو خرید وحسود بودن تو که خود رفیقاتم بهش اعتراف کردن جمع کردی دوامی نداره واونام یه روز تورا میشناسند. برو خودتو عوض کن توبه کن وبا اسم شهدا نفاق نکن قبل از اینکه تو اون دنیا نتونی جواب شهدا وصاحب اصلی هیئت یاد یاران وحضرت زهرا س را بدی(اجلو بالتوبه قبل الموت)

*********************************************
اول بگم نمیدونم این مطلب راکی گذاشته؛پس این جواب برای کسی هست که این نظر را گذاشته.پس به کسی بر نخوره(ای کاش معرفی میکرد که این بحث ها باز نشود)
***من نمیخواستم به این نظر جواب بدم...اما انگار هرچی ما کوتاه میاییم بعضی ها...
اگر حرفی داری چرا خودت یا خودتون را معرفی نمیکنید ( ترس نداره! معرفی کن )

*اول اینکه صداقت را شما تعیین نمیکنید
*دوم اینکه این جمع را من دور هم جمع نکردم...خودشون با تصمیم خودشون اومدن و دور هم جمع شدن
ضمناً من به کسی تهمت نزدم...بر عکس خیلی تهمت ها توسط بزرگانی که بسیار هم ادعاشان میشود به من زده شد که بالاخره یک روز باید جواب بدهند
لازم به ذکر است که آبرو را خدا به من داده...خودش هم مختاره که هرکاری دوست داره انجام بده
اونایی که به قول خودشون آبروی من را خریدن...خودشون بعدها تیشه برداشتن که مثلا آبروی من را بریزند( این یعنی انجام دادن کار برای خدا و در راه خدا و شهدا؟؟؟)
*و اینکه ریختن آبروی یک انسان برای آن ها هنر است نه برای من...آن ها با این کار دنبال خراب کردن من، و انداختن تفرقه بین ما بودن که با مرور زمان به اهداف خودشون برسند...و با این کار به دنبال بزرگ کردن خودشون بودن و هستن
*اگر قرار باشه کسی هم من را بشناسه میشناسه...یه جور میگید انگار شما معصوم هستید و تا به حال اشتباهی نکردین (شاید هم معصوم هستید)
*جواب دادن اون دنیا هم با من...شما به فکر خودتون باشید
من حداقل به اندازه شما خودم را بزرگ و رئیس و صاحب و معصوم نمیدونم
من هم بنده هستم...
اما شما و دوستان و اطرافیان بعضی وقت ها دوست دارید جای خدا هم قضاوت کنید
**یه سوال : چرا به جز من خیلی های دیگر با شما و امثال شماها به مشکل خوردن؟
خیلی ها که مورد تایید هستن و حتی از بزرگان شهر هستن؟
***فقط شما خوبید و فقط شما راست میگویید و فقط شما معصوم هستید!!!***
بهایی بودن یا نبودن،مسئله این است
این حرفا تو دل ما هم گوله شده بود داشت خفمون می کرد که شما گفتی
ممنون . . .
تو چه کاره ای اقای محترم که زود قضاوت میکنی
****************************************************
ببخشید!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی