من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

حرم حبیب

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ
دیگر صدای الله اکبرهای علمدار به گوش نمی رسد.

از رجزخوانی های علی اکبر خبری نیست.

علی اصغر از بی شیری و تشنگی بی تابی نمی کند.

کودکان حرم دیگر طلب آب نمی کنند.

قاسم آرام گرفته است.

عبدالله چشم و دم فروبسته است.

حسین، خسته، داغ دیده، تنها وبی یاور وارد میدان شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۶)

کم دنبال این بچه های میری راه بی افت - خدانکنه این شب نامه ها کار تو و بقیه رفیقات (منظورم غیر یاد یارانی هاست)باشد وگرنه ...
کعبه بی نام و نشان می ماند اگر زینب نبود

بی امان دار الامان می ماند اگر زینب نبود

گر چه دادند انبیا هر یک نشان از کربلا

کربلا هم بی نشان می ماند اگر زینب نبود
سلام خوبید
باز هم مثل همیشه چه نوشته ی زیبایی
اپ کردم
منتظرتم
بدرود
سلام دوست خوبم

وقت کردی به ما هم سری بزن
عالم همه قطره اند و دریاست حسین
خوبان همه بنده اند و مولاست حسین
---------------------------
الحق که به ما درس وفا داد حسین
هرچیز که داشت بی ریا داد حسین
یعنی که تأملی کنید ای یاران
آن هستی خود ز کف چرا داد حسین؟
-----------
منتظر نگاهتونم!
سری بزنید!
شب عاشورا گفتم کسی هم هست که شب شهادت امام حسین بخواد بره چت روم؟رفتم دیدم یا علی!!!پرآدمای الاف!از یکیشون پرسیدم حیف نیست وقتتو اینجا تلف میکنی؟!گفت من 10 شب برا امام حسین سینه زدم ودیگ جابه جا کردم.الانم خسته شدم اومدم اینجا!میگم حیف نیست وقتت و ثوابتو اینجا حروم کنی؟! گفت حروم نمیکنم که دارم دنبال یه دوست دختر خوب میگردم!!!!!
به امید روزی که عزاداریامون برا امام حسین از سر عشق باشه نه از سر عادت!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی