من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب سوم

سه شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۰، ۰۶:۳۱ ق.ظ

                     شهزاده خیرالنساء...رقیه بنت الحسین                         

امشب شب سوم محرم بود که گذشت...

امشب شب صورت نیلی و گوش و گوشواره بود        امشب شب سه ساله ی پیر و قد کمون بود

امشب شب عمه ی سه ساله بود                       امشب شب...

امشب برای من باارزشترین شب سال هست،امیدزیادی به دست های کوچیکش دارم

آینه زینب نما...ملیکه ملک دلم...سه ساله مادر عشقم

من که ندیدمش،ولی عاشق خنده اش منم               قابل اگر بداندم بنده ی بنده اش منم

فقط به عشق بی بی با درد و غم میسازم                بین همه ی دلبرا به رقیه می نازم

ذکرم تا روز محشر شد لعن بر امیه                          فخرم بود در عالم هستم سگ رقیه

                                       شدم سگ رقیه ببینید ایهاالناس

فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه هست                    سبب خلقت من گفتن یا رقیه هست

                                                اناکلب الرقیه(س)

الهی در همه عمر در خونت بمونم                          اسیرو دل سپرده،فقط از توبخونم

همه عالم بدونند بی رقیه حقیرم                           اسیر غصه و غم،بی رقیه میمیرم

دوسش دارم یه عالمه،دختر پادشاهمه                   گدایی در شما کار هزارتا حاتمه

                                     هزارتا حاتمم کمه، کار تموم عالمه

*******

امشب دوست دارم از کسی یادکنم که تموم عشقش رقیه(س) بود

کسی که با افتخار می گفت هستم سگ رقیه(س) ... کسی که من دوسش دارم

به یاد ذاکر اهل بیت

مرحوم سیدمحمدجواد ذاکر طباطبایی

 

روحش شاد و یادش گرامی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۸
محمد رضایی

نظرات  (۱)

۰۸ آذر ۹۰ ، ۰۸:۱۵ یافاطمه الزهرا
یه بنده ی خداکه عاشق یادیارانم.شایدادب حکم نکنه که معرفی کنم خودمو.ولی توراخداتودعاهاتون شما بچه های پاک هیت منافراموش نکنید....امشب واقعاخوب بودخانوم رقیه خیلی زودحاجتموداد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی