من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

هو

پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۳۶ ب.ظ
کسی دیگر نمی کوبد در این خانه ی متروک ویران را

کسی دیگرنمی پرسدچراتنهای تنهایم

ومن چون شمع میسوزم ودیگرهیچ چیز از من نمی ماند

ومن گریان ونالانم ومن تنهای تنهایم

درون کلبه ی خاموش خویش اما کسی حال من غمگین نمی پرسد

ومن دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم

درون سینه ی پرجوش خویش اما کسی حال من تنها نمی پرسد

ومن چون تک درخت زرد پائیزم که هردم بانسیمی میشودبرگی جدا از او

 و دیگر هیچ چیزاز من نمی ماند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام
خیلی قشنگ بودش!
سلام

نتیجه ازمایش چی شد؟
سلام

ممنون.

خداروشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی