من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

23

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۳۷ ب.ظ
روزها در  پی هم می روند و می آیند..تکرار و تکرار          ۲۷

ماه های  زندگی چون ماه شب می رود و می آید            ۵

سال های عمر ما سپری می شود از شروع                  ۶۸

روز و ماه و سال طی میشود و لحظه ای برای تولد     ۲۷/۵/۶۸

روزها.ماه ها و سال ها می روند و شمارش می شوند   ۲۲

روزها.ماه هاو سال های نو می آیند                           ۲۳

یک روز آمدیم...یک روز هم می رویم                      نامشخص

             پسرک قصه ما متولد شد. امروز هم تولد پسرک هست

                          ۲۲بهار گذشت. ۲۳ هم شروع شد

            پس تولدت مبارک پسرک

************************

امیدوارم تا در این دنیا هستم جشن تولدی با حضور حضرت دوست بگیرم

پس اولین دعای روز تولدم                     الهم عجل لولیک الفرج

امیذوارم از این به بعد در زندگی موفق تر باشم

امیدوارم در این سال و سال های بعد به حاجات و آرزوهایم برسم

پس به امید روزهای بهتر

بسم الله    شروع شد

بیست و سه ساله شد پسرک

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۷
محمد رضایی

نظرات  (۷)

سلام . وبلاگ خوبی داری اما اگر دوست داری آمار بازدید هات افزایش پیدا کنه توصیه میکنم تو موتور جستجو بست ایران وبلاگ خودتو ثبت کن تا روزانه کلی بازدید داشته باشی از این سایت . کنر از یک دقیقه هم زمان نمی بره فقط اسم و آدرس سایت و کلمات کلیدی رو باید وارد کنی . اگر هم فرصت داری می تونی تمام پست هاتو ثبت کنی تا بازدید های بیشتری وارد وبلاگت بشه .
اینم آدرسش
http://bestiran.gigfa.com/addurl.php
هپی برد دی پسرک
هپی برد دی تویو
هپی برد دی پسرک
تولدت مبارک
موفق باشی
ممنون که سرزدی
انشا الله که زندگی خوبی با سن جدید داشته باشی
بازم سربزن فعلا بای پسرک
تبریک میگم تولدتونو...
به من سربزنید خوشحال میشم!!!
سلام
اولا تولدتون مبارک باشه
دوما همین شعارها باعث شده خیلی از مردم دین زده بشن
شعارهای که فقط در حد شعار باقی مونده
من که شما رو نمی شناسم ولی کسانی که شما رو میشناسن اگه یه اشتباه خیلی کوچیک ازتون سربزنه کل اسلام ودین رو زیر سوال میبرن
پس خواهشا کمتر شعار بدین
راستی من فکر کنم اصل ونسبمون به قول شما فلسطینه یا همون ابروئه میخوره
میخواسم بگم بیرون از گود حرف نمیزنم
ادمای اونجا رو میشناسم که از کاه ، کوه میسازن
تولد شاید یک سبد خورشید هدیه خدا برای بودن ماست.
یا شاید یادآوری هستیه هستیت
و شاید سجاده ای برای عشق بازی با خدا ....
23!!!!
تولدت با تاخیر مبارک
تولدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی