من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به نام او که می دهد و می گیرد!

شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۱۶ ب.ظ
آخر همه چیز خوبه. پس اگر آخرکاری خوب نبود بدون هنوز آخرش نشده!

آنچه خدا دهدو می دهد و داده بی شرط خوب است!

البته بستگی به خود گیرنده دارد!

پس آنچه داریم خوب است. حتی چیزهایی که به نظر ما کاملاْ بد است!   حتی مرگ!!!

                                                                                 بیندیشید!!!

لازم الذکر است که او نمی گیرد! البته می گیرد اما نه به خاطرخودش

او چیزهایی را که می گیرد به خاطر خود ماست!

به خاطر اشتباهات. کم کاری ها. زیاده خواهی ها. گناهان. داشته های ما و ناشکری ما!!!

                                                                                بیندیشید!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۲
محمد رضایی

نظرات  (۶)

۲۳ مرداد ۹۰ ، ۰۵:۰۵ توهین طرفداران سلیمی به لباس پیامبر
یک طرفدار سلیمی با نظری در وبلاگ آوای انتظار و گزرو با حالتی سخیفانه نسبت به لباس پیامبر و ریش افراد مذهبی مدعی شد مردم به ابا عمامه و ریش سلیمی رای ندادند و در ادامه با صحه گذاری بر مواضع دشمن شاد کن و رفتارهای مماشات آمیز سلیمی با فتنه بیان میدارد علت رای آوری سلیمی همین قشر بندی نکردن مردم بوده گویا نویسنده محترم همانند خود آقای سلیمی که در کوران فتنه به دیدار اکبر فضلی رفتند یادشان رفته فتنه 88 چه خونها بر دل رهبر کبیر انقلاب کرده
این درحالیست که چندی پیش نیز طرفداران سلیمی با نظراتی تحت عنوان ما همه سرباز تواییم سلیمی گوش به فرمان تواییم سلیمی ولایت این فرد را بر خود پزیرفتند
لازم به ذکر است حملات شدید نسبت به مذهبیای شهر از چند ماه پیش شروع شده است که با وجود گذشت 4 هفته از لو رفتن ستاد سری سلیمی برای تخریب مذهبیهای شهر همچنان سلیمی هیچ واکنشی به این امر نشان نداده و به صورت ضمنی رفتار افراطی و ضد دینی اطرافیانش را تائید کرده
۲۵ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۵۷ محلات بی محلات
سلام خدمت شما . اومدیم با مطالب زیبا و جنجالی و یه گونی انتقاد . مشکلات شهر رو میگیم و حرفمون رو هم میزنیم . به ما سر بزنید .
سلام خوبی؟

کجایی ؟نیستی

ببین چقدر بهت سر میزنم اما تو اصلا به من سر نمیزنی

آخه این رسمشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام مرسی که اومدی .

خیلی خوشحال میشم وقتی بهم سر میزنی.

برام دعا کن هنوز آخر کاری که انجام دادم نرسیده باشه.چون اگه اینطور تموم بشه من

دیوونه میشم
سلام
چرا اینقدر شما شعار میدی؟
واقعا به چیزهای که می نویسی ایمان داری؟
و اما عشق.....
چیکار برای اون کسای که عاشقشون بودی کردی که ادعا داری عاشقشونی
برای امام حسین
حضرت رقیه
به نظر من که ادم اگه میگه عاشقشونه نباید فقط گریه کرد براشون
باید هدفشونو دنبال کرد
تا ثابت کنه عاشقشونه!!
سلام بالاخره سنگر چت راه افتاد برای تمامدوستان محلاتی.
محیطی سالم و آزاد برای بحث و گفت و گو.
حتما سر بزنید
یاحق
www.sangarchat.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی