من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

بدون شرح...2

چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۱۲ ب.ظ
سخن پسرک :

بعضی ها واقعاْ عاشقند/ بعضی ها فکر می کنند که عاشقند

بعضی ها ادعا می کنند که عاشقند/ بعضی ها هم می خواهند همه بدانند که عاشقند

نتیجه :

پس همه ما به نوعی عاشق هستیم. فرقی هم نداره چه عشقی!

یکی عاشق خداست. یکی عاشق بنده خدا. یکی عاشق پول. یکی عاشق خودش

یه عشق دیگه هم داریم که این روزها زیاد شده!!!

خواهش :

پس بیاییم در مورد عشق های همدیگر تصمیم گیری و قضاوت نکنیم

پس بیاییم کلمه مقدس عشق را کوچک نکنیم

                                                                     ادامه ندارد!!!

یادم رفت بگم... منم عاشقم!!!

عاشق رقیه(س)... عاشق بی بی(س)... عاشق حسین(ع)

                                                                                و عاشق.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۹
محمد رضایی

نظرات  (۳)

قربون عشقات برم. چه عشقای نابی پیدا کردی
عشق فقط یک کلام
حسین علیه السلام
قبول باشه نماز روزه هات

دوباره که قضیه را پیچوندی ؟!

و عاشق " ... " کیه ؟؟؟
به قول یه نفر :عشق یعنی علاقه شدید قلبی
آدم هر کسی یا چیزی را از ته قلب دوست داشته باشه یعنی عاشق اونه
حالا چه فرقی میکنه چی باشه یکی عشقش زمینیه یکی آسمونی یکی ...
مهم اینه آدمی که میگه من عشق را نمیشناسم یا عاشق نیستم دروغ میگه

(البته کلمه عشق از عشقه که اسم یگ گل ، مثل پیچکه گرفته شده ،که وقتی دور گیاهی میپیچه میسوزه و ازبین میره .... حالا فلسفه تشبیه این گل به عشق چیه با خودتون )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی