من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

چرا ... ؟؟؟

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۱۹ ب.ظ
چرا... ؟؟؟

واقعاْ چرا افکار ما انسان ها اینقدر دررهم ور هم شده!!!

تا یه جا کسی حرف از عشق و دوست داشتن و ملاقات می زنه همه فکر می کنند حتماْ عاشق یه عشق زمینی شده!!!

واقعاْ چرا... ؟؟؟

چرا تا حرف از ملاقات و دیدار میاد همه فکر می کنند که حتماْ باهاش قرار داشتی و دل دادی و دل گرفتی (مثل عشق های پوچالی این زمونه!)

امان از این زمونه...

آره. پسرک قصه ما عاشق شده!!! اما عشق من مثل اکثر عشق های این زمونه نیست.

عشق من پاکه پاک                   عشق من آسمانیه

                                                                               ضمانت عشق من خداست

دیگه بیشتر نمی خوام بگم.... هرکی هر برداشتی دوست داره بکنه!!!

من عاشقم و دوستش دارم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۶
محمد رضایی

نظرات  (۶)

سیلام خیلی زیبا مینویسی....
واقعا عالی بود همه جی....
هم نوشته هات هم مطالبت پیش ماااااا بیااااا...
۱۶ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۰۸ ناصر حائری
سلام
چه زود قهر میکنی پا پس میکشی و حرفتا پس میگیری !‏
چرا پستت را حذف کردی!‏
راحت باش،‏ از پیموده یاد بگیر !!‏
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۰۴ محلات کوفه!!!!!!!!!!
ممنون از وبلاگ خوبتون!!!
به ماهم سربزنید!!!!
یاحق
ایول دمت گرم !
من که نظرم در مورد پستت کاملا روشنه !
عزیز جان سخنان شریعتی رو بردار از احمد علتش رو بپرس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی