من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

خاطره ها بهترین یادگاری انسان ها

شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۱۸ ب.ظ
خاطره!

هر انسانی در زندگی خود دارای خاطراتی هست. گاه شیرین و شاد ، گاه تلخ و دردناک

پسرک قصه ما تامدتی پیش خاطراتش در دایره تلخ و دردناک بود!!! ( فکر میکنم بدونید چرا)

اما مدتی می شدکه به دنیای خاطرات شیرین و شاد پا گذاشته!

خاطراتی فراموش نشدنی برای تمام عمر پسرک!

خاطراتی که برای تداوم آن به لطف خدا و کمک ائمه احتیاج است...

خاطراتی که از مدت ها پیش شروع شد!

البته من برای تبرک ،تاریخ شروعش را گذاشتم شب نیمه شعبان

خاطراتی که نقطه شروع آن شد ایستگاه متروی امام خمینی!!!

نقطه دوم هم شد ایستگاه متروی نواب صفوی!!!

خاطراتی فراموش نشدنی برای پسرک!!!

خاطراتی که هم خنده داشت، هم گریه

خاطراتی که هنوز هم برای پسرک ادامه دارد ، پسرکی که حالا شده آقایی!!!

البته خودم پسرک را بیشتر دوست دارم.

زیاد طولانیش نکنم ، اما در حال تجربه دوران خوبی از زندگی هستم.

امیدوارم به لطف خدا به حاجاتم برسم و این خاطرات همیشگی شود!

و خدا کمک کند که در راه رسیدن به این حاجات اشتباهی نکنم که از پسرک ناراحت بشه


به امید او با توکل به او

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۱)

سلام. چه خاطراتی ناقلا.؟ نکنه بادا بادا بادا مبارک بادا داری؟
جون من بگو. تو چیزی ر. از من مخفی نمی کنی پسرک.
مگه نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی