من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

به همین سادگی....

سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دیشب که بغض کرده بودم

باز هم به خودم قول دادم

من سلام می‌گویم و

لبخند می‌زنم و

قسم می‌خورم و

می‌دانم...

عشق همین است
به همین ساد گی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام پسرک بابا. رفتی کامپیوتر خریدی ؟ از اینکه می بینم به روزی و از عقش حرف میزنی خوشحالم.
باور می کنم که عشق به همین سادگیست.
راستی یه دعایی بکن وقت گیر بیاد بشه دو کلام چیز بنویسم.
یا علی مدد
سلام،‏ خوب بود
عشق یک تمایل و کشش است که گاه منشا انسانی دارد و گاه خیوانی و گاه آسمانی
گاه عقل منشا آن است و گاه نبود عقل
معشوق گاه زمینی و گاه آسمانی است
گاه عاشق و معشوق لایق هم و گاه نه
گاه عاشق قدر معشوق می داند و دل در گرو او دارد و گاه دلبری و دلربایی شعار توخالی و بی پشتوانه ای بیش نیست
خوب است عاشق باشیم،‏ عاشق آسمانی ها ‏،‏ قدر معشوق را بدانیم و عشقمان را با عملمان نشان دهیم،شک نکن در چنین شرایطی دست لطف و عنایت معشوق همراه همیشگی توست
آره واقعععععععععععععععععا
عاشق شدی حالا
حالا عاشق کی ؟
۱۴ مرداد ۹۰ ، ۲۲:۵۱ مبارزه روحانیت در کلام امام
1-مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست؛ و آنها که تصور میکنند ، مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد ، با الفبای مبارزه بیگانه هستند
2- تنها آنهایی تا آخر با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند
3- در مسیر ارزشها از وجود روحانیت و علمای متعهد اسلام استفاده کنید ؛ و هیچگاه و تحت هیچ شرایطی خود را بی نیاز از هدایت و همکاری آنان ندانید
4- روحانیون وابسته ضررشان از هر فرد نا پاک دیگر بیشتر است و ضربات اصلی به این انقلاب ، روحانیون وابسته و مقدس مآب و دین فروش زده اند و میزنند.
5- هیچ چیزی به زشتی دنیا گرایی روحانیت نیست. و هیچ وسیله ای هم نمی تواند بدتر از دنیا گرایی ، روحانیت را آلوده کند چه بسا دوستان نادان یا دشمنان دانا بخواهند با دلسوزیهای بی مورد مسیر زهد گرایی آنان را منحرف سازند
=============================
فرازهایی بود از پیام جام زهر امام خمینی ره
۱۵ مرداد ۹۰ ، ۱۷:۱۹ سیده اولاد پیغمبر
به اقتدای تو تکبیری زدم

که اسرافیل از خواب اعصار

سراسیمه

فراجست

قیامتی نبود

قدمامتی بود

بی صور

به بلندای دار منصور

تا خون را به اعتراف وا دارد

که در عشق دو رکعت است

که وضوی ان

درست نیاید

الا

به اشک

ماه مبارک رمضان مبارک

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی