من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

در سوگ ام ابیها؛فاطمه زهرا (س)

يكشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۰۴ ب.ظ

وای مادرم

دهه اول فاطمیه

مراسم عزاداری و سینه زنی

27 و 28 فروردین از نماز مغرب و عشاء

مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

هیئت یاد یاران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۲۱
محمد رضایی

نظرات  (۶)

۲۳ فروردين ۹۰ ، ۱۹:۲۸ شکیبا رویای عبور
التماس دعا
سلام علیکم

نیست دامی جز تامل ، وحشی اندیشه را
۲۹ فروردين ۹۰ ، ۱۶:۵۵ شکیبا رویای عبور
وعلی ماند وهزاران درد...
سلام
ایام تسلیت
بسمه تعالی

لباس تقوی بر تن او به خویش می بالید
اخلاص،تفسیر خود را در اوجلوه گر می دید
مومنین یاد خدارادر رویت سیمای اوطلب می کردند
رزمندگان درس عشق وجهادرا از اوفرا می گرفتند
درماندگان نباز خویش رابدستان پرمهر اوبرآورده می دیدند
بار مسوولیت هیچگاه شانه او را خسته ندید
وهیچ ملامتی اورا از میدان تکلیف بدر نکرد

در ایام سوگواری صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س)

هفتمین سالگرد عروج ملکوتی عالم وارسته حضرت آیت الله سید طه مقدسی(قدس سره)
را گرامی می داریم

زمان:پنج شنبه 1/2/1390 از نماز مغرب وعشاء

مکان:مسجد القایم(عج)شهرستان محلات

یادش ،حضورش سادگی بود وعشق ومرامش مردانگی بود و مهر ، .تا بود بودیم وبا رفتنش رفتیم

یاد پیر عارف شهرمان آیه ا... مقدسی همواره در دلهایمان جاری وساری
سلام
خوبی
من اپم
(توجه توجه فتنه ادامه دارد!!!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی