من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

بسم رب الشهدا و الصدقین

پنجشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۴۵ ق.ظ
ای خدا قربون خودت و شهدات بشم

بی بی زهرا مارا به دیدار پسرانش دعوت کرد

چندهفته پیش همین موقع بود که باچندتا از بچه ها تو گلذار شهدا سر مزار آقا محسن حاج رضایی فقط گریه می کردیم و به این فکر میکردیم که چه گناهی کردیم که شهدا امسال مارا به دیدارشون دعوت نکردن.

یادش بخیر...

نمیدونم چی شد. اما همون شب تو مججلس روضه و سینه زنی حضرت زهرا(س) برنامه ی اردوی مناطق از طرف بزرگان هیئت اعلام شد.

یادش بخیر...

چه حالی داشتیم

با همه سختی ها وکم کاری های برخی از دوستان ومسئولان مقدمات این سفر کاملاْ معنوی آماده شده

به امید خدا و لطف شهدا فردا صبح ساعت ۶ ( پنج شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۰) حرکت به سوی حریم عشق

دوباره سینه زنی.شعرخوانی.کف زدن.خنده.گریه.بی خوابی.زیارت شهدا و...

فقط و فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ام

لحظه لحظه ها چه دیر میگذره!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۰۴
محمد رضایی

نظرات  (۱۲)

لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید

سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

عیدتان مبارک وزیارت شهدا قبول
سلام
عیدتون مبارک.

خوش به سعادتتون . من تازه برگشتم
التماس دعاااااااا داریم
فقط و فقط میتونم بگم شهدا شرمنده ام

سلام.
سال نو مبارک...
________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ عزیز دلم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
۱۴ فروردين ۹۰ ، ۰۰:۳۲ غریبه ای بی نشان
سلام.این وبلاگ جدیدترین وبلاگ از بچه های محلاته
هدف از ساخت این وبلاگ صحبت در مورد مسائل شهرمون محلاته
بدون تعارف از کسی
به قول معروف : حرف رک و پوست کنده
خوشحال میشم هم معرفی کنید...هم لینک
خبر از شما
نظر یادتون نره
www.ava-entezar.blogfa.com
۱۴ فروردين ۹۰ ، ۰۱:۵۹ بـــــهزاد جـــون
سلام وب قشنگی داری به منم سری بزن ممنون میشم!!!
سلام ممنون بابت تبریک امیدوارم که سال بعد هم دعوت شی.
تا به حال همچین مکان هایی نرفتم یعنی فکر نمی کنم که تو مکانی که همه خالصانه برای هم گریه می کنن رفته باشم
بازهم ممنون
سال نو مبارک
به روز هستیم با :
سر صحبت برای شما هم باز است
سلام. خوبی؟
واقعا زیباست. منا برد تو یه حال دیگه.الان که دارد واست مینویسم اشک تو چشام حلقه زده.کاش میشد خون شهدا را هیچکس از یاد نبره.
۱۹ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۳۴ خداحافظ رفیق شفیق
سلام دوست عزیز.من از دوستان و همشهری های شما در محلات هستم. تازگی به عرصه ی وبلاگ نویسی اومدم( البته بعد از مدتها دوری)
خوشحال میشم یه سر کوچیک به من بزنی.
۱۹ فروردين ۹۰ ، ۱۷:۳۶ خداحافظ رفیق
سلام دوست عزیز.من از دوستان و همشهری های شما در محلات هستم. تازگی به عرصه ی وبلاگ نویسی اومدم( البته بعد از مدتها دوری)
خوشحال میشم یه سر کوچیک به من بزنی.
علیک سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی