من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۹، ۰۱:۴۹ ق.ظ
قسمت سوم :
به کنجکاوی ایستاد و خیره در شی عجیبی گشتندی تا کشف نماید این خلقت عجیب چه بودندی که این چنین گیرا و خودنما بودندی.در ابتدا گمان کردی پسری را دیدندی از اهالی آن دیار که ایستاده منتظر دوستش در بر خیابان. دقیق تر به موضوع نگریستندی که بیابد ماجرا چیست. در همین افکار بودندی که متوجه شدندی انگار این شی عجیب الخلقه پسر نبودندی و چیزی شبیه پسر بودندی. پیر در افکار خود کنکاش کردندی که خدایا تا به حال شبیه این منظره ، جایی ندیده بودندی . برای دقیق تر شدن جلو تر رفتندی و اینجا بود که ناگاه صیحه ای زدندی و در جا خشکش زدندی. دخترکی دیدندی که ایستاده شلواری به پا با پاچه های نزدیک به زانو و پیراهنی که معلوم نبودندی مانتوست یا زیر پیراهنی. بر سر او هم دیگر خبری از جلباب نیست و چارقدی هم که اصلا". چیزی به سر کشیده بودندی شبیه تکه پارچه ای یا پارچه ی پاره ای . تمام موهای سرش نیمی از این سمت تکه پارچه و نیمی از انتهای تکه پارچه بیرون زده بودندی. پیر سخت ناراحت و به هم ریخته شدندی. به طور مداوم به گذشته خود فکر می کردندی که خدایا چه به سر این امت آمدندیی . به یاران از دست رفته خود فکر میکردی و در فراق آنها آه کشیدندی که ای یاران کجایید ببینید دیارمان شبیه دیار فرنگستون شدندی و چیزی از آداب قدیممان نماندندی. در همین افکار بودندی که ناگاه متوجه شدندی چیزی در دست دخترک خودنمایی کردندی. چیزی پشمالو و کوچک که زنجیری ظریف به آن بسته شده بودندی. چشمانش را تنگ کردندی تا دقیق بنگرد.دقیق دقیق. سگ؟ به راستی این موجود سگ بودندی؟ در بغل این دخترک چه میکند؟ نه این سگ نیست .عروسک است.باور کن عروسک است . به جان خودم عروسک بودندی. اما عروسک که تکان نمی خورندی. واقعا" سگ بودندی. ناگاه فریادی کشیدندی که ای خدااااااااااااا. وامصیبتا. روزگار ما زنان و دخترکان از یک فرسخی سگ را که میدندی به جای خود امان نداشتندی و الفرار.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۲۹
محمد رضایی

نظرات  (۱)

خیلی با حال بود فقط می تونم بگم:

گل گفتی آی گل گفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی