من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

رهبر انقلاب در اجتماع امروز بسیجیان

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۸۹، ۰۲:۴۸ ق.ظ

در فتنه سال 88 خیلی ها اشتباه کردند.

اما حرکت عظیم بسیج با حفظ پرچم بصیرت؛

مسیر را اشتباه نکردو توانست در صراط حق بماند


* قضیه سفرلبنان رئیس جمهور را نباید دست کم گرفت/

اگر این اتفاق برای سران استکبار می افتاد,

فصل گسترده ای در تبلیغات سیاسی می گشودند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۰۳
محمد رضایی

نظرات  (۱)

in chiza chie minvisi akhe ...
mesle matalebe gozashte benvis

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی