من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

بیانیه دفاع از پسرک7

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ

سلام.سلامی به بلندای معرفت بعضی از دوستان!

دوست که چه عرض کنم...

از : پسرک7

به : تمام آشنایان و غریبه ها

موضوع : سوء استفاده!!!


دیروز دوشنبه مورخ 1389/07/26 دوتن از دوستان عزیز «« رضا و اشک مشک»» با بنده که مدیر وبلاگ پسرک7 میباشم تماس گرفتندو مطالبی را بیان کردند که بعداز شنیدن به شدت شکه شدم, که حتی برایم باور کردنی نبودوامروز بعد از مشاهده آن مطالب به کلمه مرام و معرفت شک کردم!

* مدتی هست که در بعضی از وبلاگ ها وسایت های ( دوست یابی و...) جملات ومطالبی بامشخصات کامل پسرک7 گذاشته میشه.

مطالبی واقعا! دور از ذهن وخصوصیات پسرک7.

* هدف از این بیانیه که به پیشنهاد یکی از دوستان که حق برادری رابا این پیشنهاد به موقع به جاآورداین است که همه کسانی که پسرک7 را می شناسند وهمه کسانی که نمی شناسند این رابدانند :

پسرک7 واقعی فقط در وبلاگ pesarak7

www.pesarak7.blogfa.com


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۷
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام جدا!!!
چه آدمایی پیدا میشن (آیکن تاسف)
حرفات آرامش خاصی داره
من عاشق آرامشم، عاشق آدمای آرومم
من هم پسرک
*چه پرسی از من:(چرا خموشی؟هجوم غم را نمی خروشی؟/جدار شب را نمی خراشی؟چرا بدی را شدی پذیرا؟!
*شکسته بازو،گسسته نیرو،جدار شب را چگونه ریزم؟/سپاه غم را چگونه رانم؟به پای بسته به دست تنها!
*خروش گفتی؟چه چاره سازد،صدای یک تن در این بیابان/خراش گفتی؟که ره گشوده به زور ناخن ز سنگ خارا؟!
*بخوان خدا را،دلم گرفته،دلم گرفته،دلم گرفته!/درین سیاهی از آن افق ها،شبی زند سر، سپیده آیا؟!!
یک نصف شعر از زنده یاد "فریدون مشیری"
سلام . ماجزای ایم سو’ استفاده دیگه چیه.مگه چی نوشتن؟
احساس کردم از نظر روحی داغونی برای همین پیام گذاشتم.
میدونی که هنوز یه نفر هست که همه جوره پایه ی تو هست.
کاری از دست ما بر میاد خدایی بگو.
نارحت شدم خدایی.
ماپیزی محلاتی
کارت درسته رفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی