من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان
پروفسور محمد جمشیدی مدیر برنامه های داخلی ایستگاه فضایی ناسا

فیروز نادری مدیر برنامه اجرایی سیاره مریخ در ایستگاه فضایی ناسا

حمید برنجی عضو پژوهشگران ایستگاه فضایی ناسا

قاسم اسرار عضو هیئت مدیره ایستگاه فضایی ناسا !!

کاظم امیدوار عضو پژوهشگران ایستگاه فضایی ناسا

محمد جمشیدی مدیر کنترل تکنیک ایستگاه فضایی ناسا

رضا غفاریان مهندس لابراتوار نیرو محرکه جت ایستگاه فضایی ناسا

پروفسور پرویز معین رئیس موسسه مرکزی تحقیقاتی دانشگاه ناسا در آمریکا

پروفسور صمد حیاتی عضو هیئت مدیره ایستگاه فضایی ناسا

عبد الحمید کریمی در رابطه با ساخت موشک های فضایی در ناسا فعالیت دارند

خانم دکتر مقدم در آزمایشگاه پیشرانش جت در ناسا بر روی رادارها کار میکند

حدود 70 الی 80 ایرانی در ناسا فعالیت دارند

طبق اخرین اماری که گرفته شده و در روزنامه space چاپ شده, 43 درصد ناسا از پژوهشگران

ایرانی می باشد

به این مساله افتخار کنیم یا به خاطر از دست دادن این همه استعداد تاسف بخوریم؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۳
محمد رضایی

نظرات  (۵)

________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@____________________@@
_________@@____________________@@
________@@___________@@________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
______________________@
____________________-@

سلام دوست عزیز
بلاگ زیبایی داری
خوشحال می شویم اگه از مرکز دانلود ما که در آینده جز مراکز بزرگ دانلود خواهد شد دیدن کنی.
ممنون
www.horiar.blogfa.com
مطلب جالبی بود
ولی نمی دونم چرا بعد از خوندنش اشک تو چشام جمع شد
پسرک فال فروشی را پرسیدم..
چه می کنی؟
گفت..به انان که در دیروز خود مانده اند. فردا را می فروشم...
۲۳ مهر ۸۹ ، ۲۳:۴۴ کچه کوردی به گله یی=دختر معترض
سلام دوست من .خوشحالم بعد مدتها آدرس وبلاگتوپیدا کردم.موفق باشی
۲۵ مهر ۸۹ ، ۰۲:۴۲ دخترایرونی
به نام خدا
سلام
با افتخار لینک شدید
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی