من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

ماه............

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۱۳ ب.ظ

فرا رسیدن ماه زولوبیا و بامیه,

بی خوابی شبانه

گرسنگی روزانه

روز شمار ماهانه

پر خوری سحرانه

افطاری شاهانه

و

توقع آمورزش سالانه


مبارک

ELTEMASE DOA

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۱
محمد رضایی

نظرات  (۴)

سلام.
خواستم بگم همه ی حرفامو پس میگیرم.میدونم خدابزرگه.مهربونه.بنده هاشودوست داره و...
موفق باشید.
یکی از قشنگترین تعبیر هایی بود که تا حالا از ماه رمضون شنیده بودم....
سلام
بابا نکن این کار ها رو یعنی چی می ای یه سری می زنی(یعنی تو خجالت نمی کشی؟)
حالا باز خودم هی میام می بینم چی نوشتی ولی نمیام نظر بدم(به بزرگی خودت ببخش)
حالا از همه ی این ها گذشته خوبی؟
ماه رمضون خوش می گذره )در حال رژیمی دیگه)
نماز روزت قبول
من میام ولی حال نظر دادن ندارم.خودت چرا نمی یایی؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی