من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

پسرک...بخند

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۱۰ ق.ظ
     پسرک آخر دنیاست, بخند...

                                                  پسرک مرگ همین جاست, بخند...

               آن خدایی که بزرگش خواندی...

                                                     به خدا مثل تو تنهاست, بخند...

               دست خطی که تو را عاشق کرد...

                                                          شوخی کاغذی ماست, بخند...

               فکر کن درد تو ارزشمند است...

                                                     فکر کن گریه چه زیباست, بخند...

               صبح فردا به شبت نیست که نیست...

                                                              تازه انگار که فرداست, بخند...

               راستی آنچه به یادت دادیم...

                                                   پر زدن نیست که درجاست, بخند...

               پسرک نغمه ی آغاز نخوان...

                                                 به خدا آخر دنیاست, بخند...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۱۸
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام وبلاگ قشنگی داری منم یکی دارم .نظرت راجع به تبادل لینک چیه؟؟!؟؟من تورو با اسم خودت لینکیدم توهم منو با اسم
هیچکس .تنها نیست !!!!
لینک کون حتما سر بزنی ها
بابای
سلام. یه چند وقت بود دنبال این شعر میگشتم.قشنگه.یه دفعه اتفاقی دیدمش خوشحال شدم.
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۱۸ حلقه های انس
سلام.به ماهم سربزنید.به شرط خواندن یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی