من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

چه بودیم و چه شدیم !!!

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۱۲ ق.ظ

در تصویر حکاکی شده بر سنگ های تخت جمشید،

هیچکس عصبانی نیست، هیچکس سوار بر اسب نیست،

هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید،

هیچ وقت برده داری در ایران مرسوم نبوده،

در بین این صدها پیکر تراشیده شده

حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد .


این آداب اصیل ما ایرانیان است

نجابت قدرت احترام مهربانی خوشرویی

 

یادمان بیاید چه بودیم و چه شدیم !!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۱۸
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام اگه دیدیم و پسندیدیم
قشنگه
سلام خوبی؟ منم خوبم
خیلی ممنون از این همه پست جدید کجایی ؟نیستی چند وقت .نگرانت شدم
می خواستم برای پست بالا نظرمو بذارم که نظر سنجیش بسته بود اگه اومدی یک سری هم به من بزن خوشحال می شم
من به یادتم
زینب
۱۲ تیر ۸۹ ، ۰۰:۰۳ تنهاترین تنها
سلام. وبلاگ قشنگی دارین. موفق باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی