من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

غروب جمعه

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۸۹، ۰۷:۳۰ ق.ظ

بازم یه جمعه ی دیگه سپری شد و مولامون نیومد!چقدر ما باید کم سعادت باشیم که از نعمت "امام" بی بهره بمونیم!یعنی ما از مردم کوفه هم بدتریم؟بزرگواری میگفت ما باید خیلی به خودمون اطمینان داشته باشیم که بگیم(ما اهل کوفه نیستیم،علی تنها بماند)! عزیز دیگه ای میگفت در واقع ما نیستیم که منتظر ظهور مهدی ایم،این مهدیه که داره انتظار میکشه ما برگردیم به عهد و پیمانی که باهاشون بستیم.آخه تا کی این هجران میخواد طول بکشه؟یکی مثل من،تا کی میخواد "مهدی" رو توی چاه گناه ها و ندونم کاریهای خودش زندونی کنه؟ اینکه غروبای جمعه دلگیره رو از خیلی ها شنیدم. خودمم بارها اینو احساس کردم.من فکر میکنم به خاطر اینه که امام زمانمونم دلگیرن.از دست ما،از اینکه با کارامون ظهورشون رو به تاخیر میندازیم و دل آقا رو به درد میاریم...

 

اگر حجاب ظهورت،حضور تلخ من است،خدا کند که بمیرم،چرا نمی آیی؟
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی