من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

درد دل قصه گو با پسرک

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۴۲ ب.ظ
سلام . الانی که دارم برات یادداشت میزارم به کلی داغونم . داغون داغون . پروژم شکست خورد .

هیچ میدونی یعنی چی ؟ یعنی تلاش یه جوون به بازی گرفته شد .


یه خورده هم از تو دلگیرم . از همه مطالبی که برات میزارم تو فقط قصه هاشو پست می کنی .

چرا نمیزاری بدونن که همه غم دارن .

 چرا نمی زاری اونایی که یه شبه عاشق یه دختر میشن و با نه گفتن اون دختر گمون می کنن که دنیا به ته رسیده و فوری سراغ چاقو و اسید میرن بدونن دنیا فقط هیمن چیزا نیست .

 نمیدونم که الان حالت چطوره ؟ هنوز از نارفیقی ها دلگیر هستی ؟

آیا هنوز هم می نویسی خدا کجا رفته ؟


کبلایی امشب می خوام قصه ی غم و اشک و آه رو برات بگم .

 شاید دیگه منو ندیدی . یعنی شاید دیگه قصه نگم . شاید هم گفتم .

 امام در هر حال بدون به وبت سر میزنم .

 کبلایی شکست تو یه پروژه که براش کلی زحمت کشیدی می دونی چقدر سخته ؟

نمی دونم چه کاره ای . دانشجویی کارمندی . محصلی . چاقی و یا لاغر و یا ....

هر چی هستی خدا پشت و پناهت . من هم احتمالا یه چند روزی نتونم آفتابی بشم .

کلی طلبکار منتظر نشستن که منو خفت کنن . نگران حال من نباش .

 من کلا اینجوریم . سیا سفید . معمولا رنگی ندارم .

 یعنی آنتنی در کار نیست که بتونه رنگی باشه . گیرنده و فرستندم سیاه و سفیده .

فقط تو از شکست پروژم خبر داری .
اگه می خوای منو ببینی بیا به این آدرس :
-----------------------------------------------------------......... یه کم برو جلوتر . خوبه . بسه .

حالا بشین . دستتو از تو جیبت در بیار . بزار رو قبر . رو قبر نوشته :


سید طاها مقدسی . (خیلی وقته نتونستم برم سر مزار ایشون)


نایب الزیاره باش . من راهم تا اونجا دوره ... خیلی دور
مواظب خودت باش . خندون باش کبلایی . خندون..
به امید دیدار هر چه زود تر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۶
محمد رضایی

نظرات  (۱)

۲۱ تیر ۸۹ ، ۰۷:۵۷ رکسانا اتیشپاره
عزبزم وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اگه امکان داره منم لینک کن به اسم love or my love roksana atishpare
...ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی