من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

از : پسرک ... به : قصه گو

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۵۵ ب.ظ
سلام. امیدوارم که حالت خوب باشه.

راسیتش من شما را نمیشناسم. پس واقعاْ سخته که بخوام باهات صحبت کنم.

اما یه چیز رابدون... پسرک شاید از خیلی ها دلگیر باشه - شاید این دنیا باهاش نساخته !

اما با این همه هیچ وقت خدا را فراموش نکرده. پسرک در سخترین شرایط یه جمله معروف داره :

توکل به خدا * خدایا به امید خودت

واقعاْ نمیدونم پروژت چی بوده که شکست خوردی ... اما میتونم با اطمینان کاملی که به خدا دارم

بگم که : کارهای خدا شاید برای ما سخت باشه - اما مطمئن باش بی حکمت نیست.

آهای قصه گو : هر شکستی نشونه یه پیروزی بزرگ

پس بگو خدایا شکرت وتوکلت به خدا باشه

یه پیشنهادم دارم برات :

هر جای این سرزمین که باشی حتماْ یه گلذار شهدا داره ... حتماْ یه سر برو

پسرک قول میده که آروم بشی. قول میدم.

برا پسرک هم دعا کن

*** راستی من دوباره شنبه صبح دارم میرم مناطق عملیاتی جنوب

اگه لایق باشم حتماْ از خدا وشهدا میخوام که کمکت کنن.

درک ما انسانها کوتاه تر از آ ن چیزی است که فقط آرزویش را داریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۶
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی