من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

نقطه سر خط

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۸۸، ۰۱:۳۳ ق.ظ

داره تموم میشه ، چیزی دیگه نمونده ، ساعت های آخر ، لحظه های آخر ...

آره یک سال دیگه هم از عمر ما رو به پایان

خوب ؟ --- بد ؟ --- زشت ؟ --- زیبا ؟                               حالا چندتا سوال از خودم و شما ؟؟؟

چه کار کردی؟ *** چه جوری گذروندی؟ *** رازی هستی؟ *** رازی هستن؟

خوب، حالا دیگه گذشته ، گذشته ها گذشته

تا چند ساعت دیگه نقطه سر خط !

سال هزارو سیصدو هشتادو هشت

با همه خوبی ها، بدی ها، نامردی ها، جوانمردی ها، بی معرفتی ها، با مرامی ها

و تنهاییاش به آخر خط رسید.

هر کس خودش بهتر می دونه چه کار کرده ؟ چه جوری بوده ؟ و  ...

پس سعی کنیم حالا که می خوائیم از سرخط شروع کنیم حداقل یه قدم از گذشته جلوتر باشیم .

پسرک که رازی نیست ! چون پسرک خوب نبوده !

نه اینکه اصلاً خوب نبوده ، نه !

اما می تونست خیلی بهتر از اینها باشه و بهتر بگذرونه .

البته خیلی هم بعیید می دونم از پسرک رازی باشن !!!               البته حق دارن که نباشن !!!

پسرک خوب نبود ، خوب نیست ...

اما سعی می کنه و امیدواره که خوب بشه .

خوب بشه تا از پسرک رازی باشن !

شما هم سعی کنید خوب باشید و بهتر از الان بشید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۹
محمد رضایی

نظرات  (۴)

با تو از خاطره ها سرشارم

جشن نوروز تو را کم دارم

سال تحویل دلم می گیرد

با تو تا اخر خط بیدارم

حرف تصویر به روز شد منتظر نظر شما دوست عزیز هستم
بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
آغاز بهار بر شما مبارک
میدونی پسرک مهم چیه؟؟؟
مهم این نیست که کی راضیه یا کی خوشحاله ...
مهمترین چیز اینه که خودت با زندگیت حال میکنی....
باور کن فقط همین مهمه...
سلام
خوشحالم که تونستی درستش کنی......سال شاد وبدون غمی داشته باشی
تا بعد.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی