من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

از : قصه گو ... به : پسرک ( قسمت دوم )

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۸۸، ۰۹:۴۶ ق.ظ
کبلایی نوشته بودی تو سخت ترین شرایط از لبت خنده نمی رفت . این خیلی اخلاق خوبیه .

روزگار بهت چی نشون داد که اینطور ریختی به هم . ؟کبلایی جونم . یه داستان کوچیک :

تو دهی پر از مردمون با صفا یه کبلایی زندگی می کرد که معروف بود به کبلایی محسن .

فروتن و خاشع و از اون آدم با حالا که من خیلی می خوامشون .

همیشه تو جواهر فروشی یه تعداد سنگ بی خاصیت هم پیدا می شه .

تو ده کبلایی محسن هم یه عده آدم از خود راضی بودن . چشم دیدن اونو نداشتن .

اما کبلایی محسن همیشه با اونا مهربون بود . نشد یه دفعه خنده از لبش بره . آدم محکمی بود .

با هیمن خنده و بگو بخند اونا هم شیفته ی کبلایی شدن . داستان یه کم طولانیه .

اما من خیلی وقت ندارم . چون باید شب و روز کار کنم . یه پروژه دستمه .

اصل مطلب اینه که نمی خوای به کسی اطمینان کنی نکن . اما اعتمادتو از همه سلب نکن .

از دنیا دل نبر . از زمین به اسمون میرن کبلایی .

منتظرم باش . اما دیگه اینجوری نبینمت . قول می دی ؟ خندون باش کبلایی . 

یه قصه خوب برات دارم .
شاید دیر بیام . اما میام . 

                                                یا زهرا(سلام الله علیها)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۳
محمد رضایی

نظرات  (۴)

سلام . وب قشنگی داری . خدا عمرت بده .
سلام
خوبی؟
چرا بهم دیگه سرنمیزنییییی
آپ قشنگی بود
منم آپم بیا خوشحال میشم
منتظرتمااااااا
هی پسرک گریه نکن چوب فلک رو میشکنم
من مثل معلمت مشقاتو خط نمی زنم
دنیا را برایت شاد شاد
و شادی را برایت دنیا دنیا آرزومندم
هر روزت نوروز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی