من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

سفر پسرک به کربلا

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۸، ۰۸:۳۰ ق.ظ
سلام.

اول از همه یه تشکر کنم که به پسرک سر میزنید

پسرک تا یک هفته نیست...

آخه داره از فرا صبح (شنبه...۱۵/۱۲/۸۸) به مدت یک هفته میره خوزستان...

بازدید و محکم کردن پیمانش با شهدا... البته لایق این حرف ها نیست اما خوب...

اما شهدا بازم معرفت خودشون را نشون دادن

و پسرک را با این همه بی معرفتی و نامردی و گناه دعوتش کردن

آره دارم میرم... دارم میرم پیش اونایی که هر روز آرزو میکنم منم پیششون بودم

البته خودم میدونم لیاقت میخواسته که من نداشتم و ندارم

اما دارم میرم...

دارم میرم به این امید که برای یک بارم که شده

 اونی که همیشه آرزوم بوده تو گلذار شهدا زیر پاش خاکم کنن ببینمش.

شاید بعضی ها بدونن منظورم کیه....

گلذار شهدای محلات .../ قطعه ی شهدای فتح المبین.../ ردیف بالا.../

مزار پاک و مطهر آقا محسن حاج رضایی... زیر پاش اندازه ی یه قبر خالیه !!!

یا فاطمه زهرا (س)... اجازه میدی پسرک بره اونجا ؟؟؟ !!!

به خدا بزرگترین آرزوش تو دنیا همینه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۷)

سلام.... رفتی برای ما هم دعا کن.... داری جای مقدسی میری.... با وضو برو... درسته دیوونه هستم اما کمی دین دارم..... راستی خواستی به من هم سر بزن ..... راستی دوباره راستی چند سالته ؟ ..... حالا حتما یه سر بهم بزن بگو چند سالته... دمت قیژ .... یا علی
دیوونه - 19 - تهران (خراب بشه من راحت بشم) - دانشجو کاشان
سلام امیدوارم بهتون خوش بگذره
ازوبتون خوشم اومد لینکتون کردم...موفق باشید
۱۶ اسفند ۸۸ ، ۰۵:۰۰ شهید قلب تاریخ
salam link shodi age oomadi esmetam begoo
سلام هم شهری. تو وبا های اینترنت به وبت برخوردم . یه جورایی می نویسی . یه کم عاشقونه . یه کم فارغونه .
به هر حال امبدوارم بهت خوش بگذره . جای خوبیه . تعریفشو زیاد شنیدم . سعی کن در موردش بنویسی . دوست دارم بیشتر بدونم . راستی چند بار رفتی ؟
اصلا اونجا چطوریه ؟
من از این سوالا زیاد دارم . چطور من باید برم ؟ با کی برم ؟
با کدوم رو ؟
لینکت می کنم.. خوش اومدی
سلام عزیزم مرسی که سر زدی لطف کردی زحمت کشیدی
خیلی خوشحالم کردی
مرسی ممنون عزیزم
من شما رو لینک کردم خو.شحال میشم منو با اسم تنهایی من لینک کنی


مهربانی و صداقت تو

درست به ظرافت

یک گل نو شکفته است

که برای

یک پروانه خسته

بهترین جا برای

رسیدن به آرامش است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی