من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ
 

عمریست که از حضور او جاماندیم

               در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر ماست که ما برگردیم

               ماییم که در غیبت کبری ماندیم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۳۰
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام اخوی

زمین خدا که سنگ و خاک است, بزرگ است,وسیع است . آن وقت تو دلت تنگ است ؟
" مرحوم دولابی "
سلام . پسرک اهل کجایی ؟ بهت می خوره محلاتی باشی .اما لهجه نداری .!
شوخی کردم . خوشحالم همشهری مثل تو دارم . خوب می نویسی . تلاش کن قلم خودت باشه .
یا علی از تو مدد
۰۷ اسفند ۸۸ ، ۱۳:۴۵ مرکز آموزش از راه دور
مرکز آموزش از راه دور آوای نور محلات مجوز فعالیت دریافت نمود


مرکز آموزش از راه دور آوای نور محلات با تائید رئیس محترم سازمان آموزش وپرورش و رئیس شورای آموزش از راه دور استان مرکزی مجور فعالیت دریافت نمود

مرکز آموزش از راه دور آوای نو ر محلات به مدیریت جناب آقای امیری می باشد که مجاز است از دانش آموزان پسر و دختر ذوره های راهنمایی ، متوسطه و پیش دانشگاهی شهرستان محلات ثبت نام به عمل آورد .

دیگرمراکزی که مجوز فعالیت دریافت نموده است مرکز آموزش از راه دور بزرگمهر با مدیریت جناب آقای یعقوبی فر و مرکز صالح با مدیریت جناب آقای طهماسبی دو مرکز جدید شهرستان اراک می باشند که هر دو تحت پوشش اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک مشغول به کار شدند این دو مرکز مجازند در دوره های متوسطه و پیش دانشگاهی شهر ارک از دانش اموزان پسر ثبت نام نمایند .
۰۸ اسفند ۸۸ ، ۰۵:۰۹ گلهای کاغذی
سلام ببخشی دیر شد لینک شدی عزیز
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۶ زهرا احمدی
باسلام ودرود بر شما این شعر خیلی زیباست شاعرش فرزادالماسی بردمیلی است لطفا اسم شاعرش رو هم قید کنیدواقعا حیفه !بسیار زیباست حال کردیم از وبلاگتون
عمریست که از حضور او جا ماندیم
.............................................
.............................................
.............................................
............................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی