من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

نجوا

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

چون چشم تو دل می‌برد از گوشه‌نشینان
دنبال تو بودن گنه از جانب مــــــا نیســــت
دلم هوایت را کرده آقا! هوای آن نگاه مهربانت را که حسرت دیدنش برای همیشه در دلم می‌ماند.
خسته‌ام و دلتنگ دیدار؛ کجای این کره‌ی خاکی چله بگیرم تا تو بیایی؛ بر کدام زمین سر بر سجده بگذارم و خدا را قسم دهم به آن زمزمه‌های عارفانه‌ات که اجازه دهد پرده از رخ بگشایی و این همه شیدا را به جنون عشق خود مبتلا کنی.
مولای غریب شیعه! سال‌هاست که اولین سلام را صبح هنگام به تو می‌گویم تا بلکه به من نگاهی بیندازی. هر چند که جواب سلام واجب است، اما من دلم می‌خواهد که تو نگاهم بکنی.
مولا! نکند ما این قدر در دنیای غفلت غرق شدیم که تو از ما دل بریدی و ما واماندگان دنیا را به حال خود رها کردی.
مولای من!...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۰۲
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام خیلی قشنگ بود نوشته هات!دسست مریزاد
و ازینکه به وبم سر زدید خوشحال شدم بازم تشریف بیارین
ممنونم
۰۷ بهمن ۸۸ ، ۱۵:۴۱ وبلاگ یک پسر خوب !!!
آفـــــــــــــرین...
سلام . مطالب خوبی می زنی . جالبه . امیدوارم از تنهایی در اومده باشی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی