من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

دل نوشته های پسرک

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

چه دوره و زمونه ای شده ٬ چه زندگی سختیه! 

نه میشه به این سادگی دوستی پیدا کرد نه همدمی برای تنهایی

اگر هم سالها بگردی و یکی را پیدا کنی تازه حالا کار سختت شروع میشه.

شاید اون نخواد که تو دوستش باشی ٬ شاید از تو بدش بیاد!

تازه اگه اونم تو را قبول کنه باید خوب حواست را جمع کنی که بقیه اونا از تو نگیرن

پسرک هم از اون دسته آدم های تنهاست              شما چطور؟؟؟

البته پسرک قصه ما چندتا دوست خوب پیدا کرده که اونارا مثل برادرهای خودش میدونه٬

اما بازم مطمئن نیست که اونا هم پسرک را برادر خودشون بدونن٬

حتی مطمئن نیست که پسرک را دوستش داشته باشن.

پسرک قصه ما تنهای تنهاست و به جز خدا هیچکس را نداره.   «توکل به خدا»

تو این دوره و زمونه یه راهی برای پیدا کردن دوست های زیاد هست.

 ماها به اون راه می گیم داشتن بند ((( پ )))!!!

البته این راهم برای من چاره ساز نبوده!!!

اما پسرک قصه ما به بند (پ) احتیاج نداره ٬

به قول پسرک هرکی خدارا داشته باشه همه چی داره ٬ همه چی.  «به امید خدا»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۰/۱۷
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام
چند وقت پیش ایمیلی با مضمون کسب درآمد از اینترنت برام اومدکه در اون یکی از سایتهای معروف در این زمینه رو معرفی کرده بود،راستش تا قبل از اون باور اینکه این کار امکان پذیره برام سخت بوداز روی کنجکاوی رفتم تو سایت و ثبت نام کردم و با تلاش و پشتکاروامیدبا صرف فقط روزی پنج دقیقه از وقتم و بدون هیچ هزینه ای امروز دارای یک درآمد ثابت قابل توجهی هستم و به این باور رسیدم که این کار با تلاش و پشتکار شدنی است.حالا هم امتحانش ضررنداره.تمام جزئیات روش کاربا این سایت که فعلا معتبرترین در نوع خودش هست تو وبلاگم هست می تونید مطالعه کنید
درصورت تمایل با تبادل لینک منو با عنوان سایت کسب درآمد لینک کنیدودرقسمت نظرات بگین با چه اسمی لینکتون کنم.
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۰۵ فانوس(محب حاج همت)
درجواب سوالت که گفتی شماچطور؟لازم به ذکر هست که بگم آقاپسرفکرنکن فقط خودت تنهایی خیلی ها هستن که بیشترازتواحساس تنهایی میکنند ولی توازشون بی خبری .
پسرک حداقل چندتادوست داره که مثل برادرش هستن ولی من حتی یه دونه ازاونا روهم ندارم.توآقامحسن هم داری ولی من اونم ندارم .خداباهات رفیقه ولی بامن نه.حضرت زهرا مادرت هست ولی من خجالت می کشم اسمشا به زبون بیارم چه برسه به...
پس دیدی من بیشترازتو تنهام پسرک!
آخه دوست دختر نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی