من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

پسرک را بیشتر بشناسید

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

پسرک جوانی ۲۱ساله هستش که بعد از سالها گشت و گذار تو اینترنت به جمع وبلاگیها پیوسته

پسرک متولد و ساکن زیبانترین شهر ایران محلات (شهر گل) هستش

محلات یکی از شهرهای استان مرکزی با آب و هوایی استثنایی می باشد٬ که در ایران به هلند کوچک معروف هست.

تو وبلاگ پسرک همه چی میتونی پیدا کنی. البته نه همه چی! 

اون دسته از چیزهایی که خود پسرک دوست داره! امیدوارم که شما هم خوشتون بیاد.

آرشیو موضوعی پسرک را هیچ وقت فراموش نکن! ( همه چی داره )

اگه به پسرک سر زدی حتماْ نظر خودت را مطرح کن. خوشحال میشم.

اگر هم مایل بودی وبلاگ یا ID خودت را معرفی کن تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم.

پسرک از اون دسته آدم های واقعاً تنهاست٬ اگه راه حلی برای تنهایی پسرک میدونی مطرح کن.

البته پسرک این قصه سالهاست که دنبال راه حل این موضوع می گرده٬ اما...

پسرک را فراموش نکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۰/۱۶
محمد رضایی

نظرات  (۴)

اگر شما بچه هیئتی هستید پس دیگر تنها نیستید
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۲:۵۰ فانوس(محب حاج همت)
به نظرمن پسرک این قصه هیچ وقت تنهانبوده ونخواهدبود
من موندم پسرک ما باآقامحسن وحضرت زهرا ورفیقای با حالی که داره چه جوری ادعای تنهایی میکنه؟
بازهم اگه پسرک فکرکردتنهاست بدونه که یکی هست که می تونه ازتنهایی درش بیاره.
فقط تو تنهایی!!!!!!!!!
از آذمایی که ادعاهای الکی دارن اصلا خوشم نمیاد
اپم بیاااااااااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی