من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

وای دلم...

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ

رویای ناتمامم, اوقات در حرم بود

باقی عمر اما, افسوس بود و افسوس

***************************************************************

پ . ن . 1. از بارگاه قدسی و افلاکی خدا آمد به گوش اهل سماوات,این ندا/

فرمود پروردگار که ای آسمانیان/ آمد عزای فاطمه, حی علی العزاء

پ . ن . 2. سرنوشت شیعه را جور دگر میزد رقم/ در به سمت داخل کوچه اگر چرخیده بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۲
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام دوست عزیز

یک سایت درست کردم در زمینه ی جدیدترین قالب های وبلاگ . قالب هایی مطابق با محتوی وبلاگت هم هست

ممنون میشم بهم سر بزنی و از قالب ها دیدن کنی
سلام
رسیدن بخیر محمداقا..
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۴۳ دیگه مهم نیس
با داستانی از حضرت زهرا(س) به روزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی