من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

مسافری از جنس کربلا...

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ق.ظ
منم به آرزوم رسیدم...(عیدی من)

دارم میرم به کربلا, بشم کبوتر حرم
دارم میرم به کربلا, من با دعای مادرم
کار خودشو کرد آقام, کرب و بلا جور شد برام
اون همه سلام بر حسین, رسیده جواب سلام
*********************************************************************
پ . ن .1. بین بچه هیئتی ها و حسینی ها رسم هست که میگن: ناکام کسی نیست که جوون مرگ بشه؛ ناکام کسی هست که کربلا را نبینه و بمیره. شکر,خدا را که ناکام نمیمونم!
پ . ن .2. هنوز هم باورش برایم سخت است که به آرزویم رسیدم. آرزویی که هر روز در قنوت نمازهایم از خدا میخواستم., امام رضا ممنونتم
پ . ن .3. هر کس,هر جایی هست ببخشد من را تا رو سفید باشم پیش ارباب. حلالم کنید. سال هاست غوغا میکند این دل در فکر غوغای کربلا
پ . ن .4. فرا رسیدن این سال فاطمی تبریک.ان شاا... سال ظهور عزیز فاطمه باشد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۶)

۰۳ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۵۹ بیت های سوخته
طوبی لک ...
کنار قبر حبیب یاد ما کن ...
التماس دعای خیلی زیاد من هم در سرزمین وحی به یادت هستم
التماس دعای فرج و شهادت
بین الحرمین یاد من هم باش
یا علی مدد*********
التماس دعای فراوون،یادت باشه یواشکی به حضرت عباس بگو یکی گفت دلش برات خیلی تنگه
سلام
التماس دعا
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۴۸ کنیزحضرت مادر(س)
زیارت قبول ...
خوش به سعادتتون ...
غم دوری از کربلا خیلی سخته ...روزی چند مرتبه در فراق این عشق میسوزم ...
زیارتتون قبول.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی