من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

حالا که فاطمیه دل عید را شکست       حتما خدایا این غم دل بی حساب نیست
ای ماهی هفت سین کمی آرام تر        گویا که نمی دانی به کربلا آب نیست

********************************************************************
پ . ن .1. امسال پیراهن مشکی ام را می گذارم کنار سفره هفت سین...مادر!
پ . ن .2.
مگر می شود مادر کسی در بستر باشد؛ آنوقت او عید بگیرد؟!

پ . ن .3. بچه های گمنام فاطمی هم که آمدند...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
محمد رضایی

نظرات  (۱۰)

سلام
عالی بود
به روزیم
یا علی
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۳:۵۱ جوانان منتظر
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

بسم رب المهدی المنتظر

السلام علیک یاصاحب العـــصـــــر و الزمان(عج) ..
مرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی

بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی

تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی

یا اباصالح ادرکنی . . .

اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۹ خادم المهدی
با چند مطلب در معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم و خادم المهدی به روزیم.
یا علی.
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۶ وحید محمدی
هر کجا بستر بیمار بیفتد سخت است ...

خدا مادر هیچکس رو ازش نگیره ...
این عید به نور فاطمیه زیباست
روزی تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست.
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۴۴ وحید محمدی
یه مطلب متفاوت در مورد حضرت فاطمه (س)
اگه دوس داشتی انعکاس بده ...
مذهبی باشه ما در خدمتیم ...
حالا که خونمون را تمیز کردیم بیایید خونه دلمون را هم تمیز کنیم.......

ان شاءالله سال خوبی داشته باشید
به امید روزی که در کنار حرم مادر سادات با فرزندش مهدی فاطمه(عج)
عید را جشن بگیریم
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۴۱ خادم المهدی
همراه با دعای یا مقلب القلوبتون ما رو فراموش نکن...
محتاج دعاییم.
سال پر برکتی داشته باشید و انشاء الله که سال ظهور مولا باشه...
راستی با آخرین پست سال 92 در خادم المهدی به روزیم. یا علی
عالی بود
به روزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی