من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

اردوی راهیان نور دانشجویی

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

به حول و قوه الهی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان محلات در سال جاری به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و در جهت حداکثر استفاده معنوی عزیزان دانشجو در بازدید و زیارت یادمان های دفاع مقدس و کیفی سازی برنامه های این اردو اقدام به راه اندازی و تشکیل ستاد راهیان نور دانشجویی نمود که برنامه و شرایط این سفر معنوی به شرح ذیل می باشد

سین کلی برنامه:

به منظور استفاده بهتر و بهره مندی از فرصت بیشتر در بازدید و حضور در یادمان ها و مناطق جنگی این اردو در ۵ روز تدوین شده که شروع اعزام کاروان ها از ۱۴ اسفند لغایت ۱۸اسفند که سین کلی برنامه به شرح ذیل می باشد:

روز اول:

حرکت از محلات ـ اسکان(اندیمشک ـ دوکوهه)

روز دوم:

زیارت یادمان شهدای شرهانی ـ فکه ـ چزابه ـ اسکان (اهواز)

روز سوم:

زیارت یادمان شهدای هویزه ـ هور ـ طلائیه ـ شهدای رمضان (پاسگاه زید) ـ اسکان(خرمشهر)

روز چهارم:

زیارت یادمان شهدای والفجر۸ (اروندکنار) ـ نهر خین ـ شلمچه ـ اسکان(اهواز)

روز پنجم:

زیارت یادمان شهدای فتح المبین ـ حرکت به سمت محلات ان شاء الله

 

برنامه های فرهنگی:

۱ـ توزیع هدیه فرهنگی.

۲ـ استفاده از راویان با تجربه و مسلط، همراه با حضور رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس.

۳ـ حضور روحانیان و اساتید توانمند.

۴ـ استفاده از مداحان خوب و توانمند استان.

۵ـ برگزاری مسابقه فرهنگی دلنوشته و برگزیده خاطرات اردو.

۶ـ برگزاری مسابقه عکاسی و فیلمبرداری با دوربین یا گوشی تلفن همراه.

۷ـ قرعه کشی کربلا با مشارکت زائرین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۲
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۱۳ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۴۶ پلاک شکسته
خیلی یاد ما باش
مخصوصا شلمچه...
با 3 مطلب به روزیم
یا زهرا
سلام
رفتی طلاییه التماس دعا
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۰۴ خادم المهدی
با سلام، وبگاه شخصی امیر عباس فرهادی(الف.ف) شروع به کار کرد. برای تبادل لینک خبر بدهید.
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۲۸ علی ابراهیمی
سلام، با مطلب شهدا شرمنده ایم به روزیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی