من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

فقط با خدا

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۷ ق.ظ

من فکر می کنم کسی که تنها باشد

کسی که خیلی تنها باشد

دوست دارد فقط با خدا حرف بزند!

نظر شما چی هست؟

اگر بخوایید با خدا حرف بزنید چه می گویید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
محمد رضایی

نظرات  (۶)

۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۱۱ ارتقای وبلاگ
سلام دوست عزیز شما از همین الان می توانید ازطریق سایت ما دامنه ir وبلاگ خود را با مالکیت 100درصدی و بسیار آسان به ثبت برسانید
http://easyregister.ir
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۹ عبدالحسین ...
یک نفر را سراغ دارم که خیلی تنها بود ... بعد از یک نفر ... فقط با دل چاه سخن می کرد ...
با 3 مطلب به روزم
یا علی
خدایا از تجربه تنهایی ات برایم بگو!
این روزها سراپا گوشم....
خدا تنها تنهایی است , که تنها را تنها نمی گذارد.
حرفها و گفتنی های زیادی هست که با خدای خودم زدم و دارم.
اون خدا هیچگاه هیچ تنهایی را تنها نمیزار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی