من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

کاش امسال هم بشه....

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
محمد رضایی

نظرات  (۹)

سعی می کنم ولی هیچ تضمینی وجود نداره ...
راستی لینکم رو بساز
ای کاش
واقعا یه جورایی داغ دلمان را تازه کرد این عکس
*******************************************************
ان شاا... باهم
با تقابل به روزم ...
مطلبی خاص ...
یاد پارسال به خیر آقا رضایی ...

با بچه های با صفای استان مرکزی ...

محمّد که کپی برابر اصل یه نفری بود و اون مو طلاییه که اسمش یادم رفت و مصطفی و ...

یادش به خیر
**********************************************************
یادش بخیر واقعاً...
انشاءالله
اگه رفتی به یاد ما هم باش
گفت مادر دو قسمت دارد ما و در و ما هر چه می کشیم از این در است ...

کاش می چرخید به سمت کوچه ...
عکسی که کمتر دیدی ...
مثبت یادت نره ...
خیلی دلم هوای اونجا را داره.
اما خب خیلی هم گله دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی