من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

و محسن رفت...

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

امشب بین ساعت 12 تا 1 بامداد (23 بهمن سال 64)

عملیات والفجر هشت (فاو)

رمز عملیات : یا فاطمة الزهرا (سلام‌ الله‌ علیها)

محسن حاج رضایی در 50 متری کارخانه نمک رفت و همه را درگیر خودش کرد!

کاش شما هم مثل بقیه بچه ها به شانه خاکی آن طرف جاده می رفتی آقا محسن....

همه رفتند آن طرف جزشما و محمد و علی؛ و هر سه تیر خوردید...(پهلو و صورت و بازو)

بچه ها به آرپیجی هایت احتیاج دارند....

نه؛ بچه ها به وجود خودت احتیاج دارند محسن ....

امروز یکی از همرزمان شما در گلزار شهدا می گفت همه گردان حاضر بودند که شهید شوند اما محسن بماند....

چرا دوستان و عاشقانت را تنها گذاشتی؟؟؟

چه شد که شدی محسن؟!!!

چه شد که دعاها و مناجات های حضرت امیر شما هنوز در گوش خیلی ها هست؟!!!

چرا هیچ کس نفهمید از یک ساعت و نیم تا نماز صبح مانده تا اذان صبح شما کجا میرفتی؟!!!

هنوز برای همه سوال است که چگونه از زمان عملیات ها خبردار می شدی؟!!!

راز دست به پهلو گرفتنت را موقع وای مادرم گفتن هایت موقع روضه مادر همه دگر می دانند!!!

چه میدیدی در موقع نماز شب هایت و قنوت هایت؟؟؟

همه می گویند محسن یک عارف به تمام معنا بود.

چه بود و هست راز خنده هایت و نگاه هایت؟؟؟

*********************************************************************

پ . ن . 1. حالی برایم در حال حاضر نمانده که حال خودم را بفهمم و بدانم چرا....

پ . ن . 2. این عکس نشانه ها دارد و حرف ها....(پیکر آقا محسن در بیت شهدای محلات)

پ . ن . 3. به یاد تمام بچه ها و شهدای والفجرهشت...بخصوص شهید محمد ترک

پ . ن . 4. دوست داشتن شما برای من غیر قابل باور است به خدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۳
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۲۳ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۵۸ کنیزحضرت مادرسلام الله
همش گریه همین...
دعا کنید امشب اگه....
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۸ وحید محمدی
یه پیام دیگه از رضا یوسفی برام
سلام
نمیخواستم پیام بدم . ولی وقتی احمد اقا در مورد نطرات جویا شد و من باهاش حرف زدم به من گفت از قولش این پیامو بدم . چون خودش عراقه . من پیاماتو براش خوندم و گفت بهت این دو تا مطلبو بگم
1- من چیزی پشت سرت نگفتم که کسی بخواد در موردت فضاوت کنه . این عکس العمل اعمال خودتونه که مردم دیدن و فضاوت کردن .
2- هنوز هم من آماده ام که بیای و رو در رو بشینیم و حرف بزنیم . به شرط اینکه دوباره پای باباتو وسط نکشی .تو صادق جاسمی رو خیلی قبول داری. میریم پیش اون حرف میزنیم تا اون قضاوت کنه.من هنوز آماده ام تا با هم حرف بزنیم . اگه آماده ای بگو تا زمانی که من اومدم ایران بشینیم و با هم حرف بزنیم . هر چی سوال داری بپرس تا من جواب بدم . بدون واسطه ای گه بخواد حرفی رو رد و بدل کنه.
این حرفای احمد آقا بود وحید . حالا خود دانی.
یا علی
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۲ معبر سایبری یار سیصد و سیزدهم
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا و عجل الولیک الفرج
با اجر گزینه ی روی میز اوباما به روزیم.
یاعلی
سلام دوست عزیز
از وب زیبایتان دیدن کردم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
پست زیبا و جالبی بود.
عکس و مطالب تکان دهنده ای بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی