من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شهیدی که یک شهر دوستش دارند....

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۲۸ ق.ظ

لطفاً اطلاع رسانی کنید
********************************************************************
پ . ن  .1. شعر از آقا محسن

مجنون تو کوه را زصحرا نشناخت              دیوانه عشق تو سر از پا نشناخت

هرکس به تو ره یافت ز خود گم گردید     آنکس که ترا شناخت خود را شناخت

پ . ن .2.سالگرد شهادت شهید والامقام غلامرضا بهلولبندی

جوان ترین شهید محلات یکشنبه شب 13/11/92مراسم خاطره گویی و پرده خوانی

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از نماز مغرب و عشاء

پ . ن .3. یک بلیط؛باز یک حال عجیب؛پر شده از رنگ حرم؛رنگ یک اذن ورود؛ رنگ یک گنبد زرد
هر حیاطی یک حوض؛ پر ز آب کوثر؛ و وضو بر لب حوض؛ باز هم اذن ورود؛ یک قدم تا مقصود
در همین حین میان رویا؛ناگهان بغض مرا می گیرد؛گویی انگار مشرف شده ام؛ به خودم می آیم

چند روزی به سفر هست هنوز …


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
محمد رضایی

نظرات  (۱۱)

۰۸ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۲۰ بیت های سوخته
مبارک باشه توفیقی که بهت دادن ...
التماس دعا
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۵ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
وظیفه هست.هرکاری بتونم میکنم برا آقا محسن.
شماهم نگران نباشید قطعا مراسم دست خود صاحب مجلسه وهمه چیز خوب برگزار میشه.
التماس دعا
در عجبم از ارادت مردم بخصوص جوونای شهرمون به این شهید.
توی این چهره مهربون چی دیدن چی دیدم؟
ان شاالله قسمت باشه شرکت کنیم در مراسم سالگردشون.
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۵۹ دیگه مهم نیس
پاسخ یک شبهه...
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۳۵ یار سیصد و سیزدهم
یا صاحب الزمان آجرک الله
بسم الله الرحمن الرحیم
همسنگران عزیز در پی سلسله اقدامات دشمنان در توهین به مقدسات شیعه این بار نیز تیر دشمنان نام مقدس امام هادی (علیه السلام) رو نشانه رفته و با سرچ نام مقدس این امام و نام نقی تصاویر توهین آمیزی در گوگل بالا می آید.برای نشان دادن اعتراضمان به این عمل وقیحانه لطفا وبلاگ هاتون رو مزین به نام مقدس این امام بکنید.
سلام محمد
در رابطه با اون نظره که برات اس ام اس دادم یه نظر گذاشتم تو یاد یاران و رضا هم جواب داد و یه هجمه ای دوباره به همه کرد ... منم جوشی شدم و سه چار تا نظر با آب آتیش گذاشتم براشون گفتم اینا رو اگه می تونی تایید کن .
خلاصه من رفتم پای کار برا اینکه یه عده از مخاطبای اینا رو ذهنشون رو درگیر کنم با این قضایا و از حیثیت خودمون دفاع کنم ...
احتمال داره که پرش تو رو هم بگیره خلاصه پی گیری کنید نظرات یاد یاران رو اگه لازم دیدی یه جاهایی یه چیزایی رو به من یادآوری کن ...
خودتم اگه خواستی جواب بده وگرنه به من بگو تا بنویسم ...
یا علی
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۰۴ کنیز حضرت مادر(س)
شما لطف دارید.اشکالی نداره.
به چی قسم بدم حاج محسن؟؟؟
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۴۶ محلات نیوز
سلام،
در وبلاگ محلات نیوز:
حاتمی‎‏کیا چرا «چ» را انتخاب کرد؟
منتظر نظرات شما هستیم.
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۲۴ کنیز حضرت مادر(س)
شما هم دعام کنید.
بله خوبه خداراشکر اتفاقا امروز به آقا محسن میگفتم خیلی کارت دسته تو این سرمایی شدید دلم گرم میشه با دیدن عکست همه جای شهر...
اسمس هم میشه فرستاد.
من خودم میخوام برا یسری دوستان دورترم که کمتر میبینمشون اسمس بفرستم.
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۳۰ کنیز حضرت مادر(س)
ان شالله خودشون کمک میکنن وهمه چی درست میشه.
از شماهم وهمه ی کسانی که تلاش کردن برا مراسم هم ممنونم.
شب خوش والتماس دعا
سلام
با تبادل لینک موافقی؟
اگر موافقی منو لینک کن و بعد بگو تا لینکت کنم
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی