من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

جهت اطلاع وزیر ارشاد...ماجرا این است...

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

برادر! خوا هر ! ما بدهکاریم! پدر! مادر! همسر! فرزند! ما بدهکاریم. دوست! رفیق! آشنا! ما بدهکاریم. آقای مهندس! آقای دکتر! ما بدهکاریم. آقای معلم! استاد! کارگر! ما بدهکاریم. آقای وکیل! وزیر! نماینده! آقای رییس! ما بدهکاریم! ما به آن روزها و شبها بدهکاریم. ما به آن مادر و پدر که با اشک و گریه، فرزندشان را روانه جبهه کردند، بدهکاریم. به آن خانمی که بغضش را در گلو خفه کرد تا سد راه شوهرش نشود، به آن نوزاد سه ماهه که حسرت گفتن کلمه «بابا» را تا همیشه بر دل خواهد داشت، بدهکاریم. به مظلومیت آن شهیدی که دلش برای تنها دخترش تنگ می‌شد، اما فرصت بازگشت به خانه را نداشت، بدهکاریم. به بزرگی و غرور آن امیر ارتش که به او گفتند دخترت روی تخت بیمارستان منتظر دیدن توست، برگرد، اما او بخاطر صدها جوان هم سن و سال دخترش حاضر به ترک جبهه نشد و تنها زمانی به خانه برگشت، که جسد دخترش را دفن کرده بودند!... ما بدهکاریم. ما به اندازه قطرات اشک مادران و همسران ، به اندازه قطرات خون به ناحق ریخته ، بدهکاریم. به مظلومیت، معصومیت دختران و پسران بابا ندیده ، به گریه‌های شبانگاه همسران شوهر از دست داده ، بدهکاریم. به بزرگی پیرمردی که کمر خم نکرد و بر جنازه تنها فرزندش نماز خواند، بدهکاریم. ما به نام هزاران هزار شهید ، جانباز، اسیر، به هزاران هزار خانواده ، هزاران هزار پدر و مادر، هزاران هزار کوچه که نام شهید را بر آن گذاشته‌اند ، بدهکاریم. ما به امام (ره) ...

ما به ایران، به اسلام بدهکاریم.....
حال خود دانید!!
                                                                     "همیشه به یاد شهدا باشیم "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۴
محمد رضایی

نظرات  (۸)

و در آخر
ما شرمساریم
شاهد اشکهای پدر شهید بوده ام
شاهد غصه های مادر شهید بوده ام
شاهد دلتنگی های برادر و خواهر شهید بوده ام
شاهد اشکها و غصه ها و دلتنگی های فرزند شهید بوده ام
ما در برابرشان مسئولیم
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۱ قلم به دست
دولت راستگویانند دیگه ...
حتما راستشو گفتن این دفه هم ...

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
آدم مدعی و پر توان
ببخشید اگه ناراحت شدی
خودت گفتی رک بگو
واقعا توانمندی خوبی داری ،و آدم خنثی نیستی
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۹ پلاک شکسته
شهدا شرمنده ایم
با مطلب جدید به روزیم
سربزنید و در نظر سنجیمونم شرکت کنید
وای از آن کوچه......
کس کش
حرومی
ما همیشه به این عزیزان بدهکاریم.
کاش هیچوقت شرمندشون نمیشدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی