من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

جواب سلام هم دیگر واجب نیست!!!

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ق.ظ
همینطور داشتم در فضای مجازی چرخ می زدم که یک مرتبه جمله ای چشمانم را به خودش خیره کرد.

این جمله را من هم همچون همه شماها بارها و بارها شنیده و خوانده ام اما چرایی آنکه توجه من را جلب کرد این است که اتفاقات این چند روز و روزها و ماه ها و سال های قبل تر از آن یک جورایی کاملاً ربط به همین جمله و نصیحت معروف دارد.

من مخاطب خاص برای این مطلب زیاد در ذهن دارم اما از گفتن نام و مشخصات مخاطبین عزیز و خاص خودداری می کنم. همان هایی که خود را جزو خواص می دانند!!!

البته امید دارم که خود را به خواب نزده باشند و در خواب زمستانی نباشند!!

به گفته امیرالمومنین(ع), نباید در فاصله شب تا سحری به یک چشم به کسی نگاه کرد.

اما برایم جالب است که دقیقاً همان هایی که دم از عدل و عدالت علی می زنند و اهل خواندن نهج البلاغه هم هستند, دقیقاً به عکس این گفته ها و فرمایشات عمل می کنند.

شاید دلیلش همان خواب باشد!! شاید هم دلیلش این است که فقط خواننده هستند.

چه بسا همین افراد آن هایی هستند که دم از خدا و اهل بیت و شهدا می زنند و صدای کر کننده ای هم دارند اما حتی برای برداشتن قدمی در راه شهدا و رضایت خدا به جای نگاه به عمل به عامل نگاه می کنند!!!

یاد گرفته ام که تا نخواهند نمی شود. اما این ها یاد نگرفته اند که عامل مهم نیست.

آخر کسی نیست به این ها بگوید چرا فقط صرف شنیدن یک سری حرف ها و اراجیف از زبان دیگران در مورد دیگران تصمیم می گیرند؟!!

و حتی رابطه ها و رفتارها را بخاطر همین شنیده ها دست خوش تغییر می کنند!

به قول بنده خدایی چرا بدون شناخت از یک سو تصمیم می گیرید؟

حتی کار به جایی می رسد که حتی در جلوی چشمان اسطوره هایشان حاضر به چشم در چشم شدن با برخی ها نیستند که مثلاً شاید نخواهند سلامی کنند... اوه اوه! سلام بماند! جواب سلام هم دیگر واجب نیست!!!


ای مالک :
اگر شب هنگام کسی رو در حال گناه کردن دیدی

فردا با آن چشم نگاهش نکن

شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی

************************************************************

پ . ن .1. این مطلب حتماً در جاهایی هم به خود من برمیگردد. خورده نگیرید!!!

پ . ن .2. منتظر گرفتن حاجتی بزرگ هستم... التماس دعا

پ . ن .3. اللهم صلی علی محمد و ال محمد
پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۸
محمد رضایی

نظرات  (۱۰)

۲۹ دی ۹۲ ، ۰۱:۱۷ امیر حسین
با مطلب جدید به روزیم
ای مالک :
اگر شب هنگام کسی رو در حال گناه کردن دیدی
فردا با آن چشم نگاهش نکن
شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی
میدونی مشکل چیه همه ما این کلام امیرالمومنین را بسته شرایط تفسیر میکنیم،هر جور که ما را به مقصودمون نزدیک کنه
که البته این جمله معنی بسیار واضحی داره
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۴۰ خادم الحسین
سلام.
خیلی جالب بود وبه جا.
واقعا بعضیا از راه منحرف شدن و فقط خودشونو خوب میدونند.
فکر میکنن فقط کار خودشون درسته.راهشون صد در صد غلطه.
خدا کنه از اونا نشن که قران میگه(ضالّین)هستند.گمراهن و با اشتباه عمل کردن دروغ هم میگن که میشه(ضالّون المکذّبون).
....ولش کن بیشتر بگم شر میشه.وانمود کن که:
همه آرومه من چقد خوشبختم...
خدایا همه رو هدایت کن.
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۱ طعم تربت(گروه سیره شهدا شهرستان محلات)
به نام او
جلسه هفتگی گروه سیره شهدا
این هفته جشن و مولودی
......................
جمعه1392/11/04 -راس ساعت 20
گلزار شهدا-بیت الشهدا
.........................................
مداحان:
کربلایی وحید محمدی
کربلایی محمد عبدالحسینی
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۴ خادم الحسین
یه شعر هم تو ذهنم اومد بد نیست بگم:

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق زِ هر بی سر و پایی نکنیم
۳۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۰ پلاک شکسته
خدا کنه هیچ وقت به چشم خدایی به بنده های خدا نگاه نکنیم!!!
امین
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۰۵:۱۵ قلم به دست
اون علی بود و مالک و این ماییم و نفسمان که در پیچ خم کوچه های دنیا طلبی در پستویی به نام خود بینی گیر افتاده ...

به روزیم با آیه عهد ...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۴۷ قلم به دست
سلام
ممنون از حضورت اخوی ...
بیا در مورد جوابم تو نظر مهدی اگه صحبتی داری بگو ...
نظرات همین مطلب آخر ...
تو جریانش هستی ...
یا علی
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۱۹ خادم الحسین
سلام.
با یه مطلب سوالی به روزیم.
لطفا سر بزنید و نظر بدید.
منتظرم.
یا علی.......
واقعا پست زیبا و جالبی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی