من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

3 دختر بد حجاب و مادر شهید

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ
خاطره نوشت:

3 تا دختر جوون هرهفته با یه وضع نامناسب میرفتن گلزار شهدا
واسه این که مادرای شهید رو اذیت کنن
هر هفته هم میرفتن سرخاک یکی از شهیدا ولی مادر اون شهید هیچی به اونا نمیگه
به قول خودم حرصشون میگیره وهر دفعه با وضعیت بدتری میرن
و آخر هم میرن کنار اون مادر مینشینن
مادر شهید هم خیلی تحویلشون میگیره و از زیبایی اونا تعریف میکنه
مادر شهید میگه حیف نیست این همه قشنگی رو نشون یه عده نامرد میدین
و اینقدرقربون صدقشون میره که دخترا شرمنده میشن
وهفته ی بعد با حجاب کامل میرن گلزارشهدا
وهر هفته هم مثل خواهرشهید میرفتن سرخاک
تاوقتی که مادر شهید هم فوت میکنه
همون دخترا هرهفته اول میرن سر خاک مادروبعد هم میرن سرخاک برادر شهیدشون.
"خدایا مابه بزرگی این پدر و مادرا نیستیم
ولی کمکون کن بتونیم ادامه دهنده ی راهشون باشیم"

"خدایا این حکمت رو بفهمیم که کجا باید چه جوری امر به معروف و نهی از منکر بکنیم"
"خدایا به کلام ما هم این تأثیر رو عنایت کن تو که منبع تأثیر هستی..."
یـــــــــا زهـــــــــــــرا س

********************************************************************

پ . ن . 1. آدم ها، من را به یاد تو نمی اندازند این جا هیچ کس شبیه تو نیست دلم که تنگ می شود فقط می آیم روبروی تو می ایستم،نگاه در نگاه آسمانیت می اندازم و بارانی میشوم...

پ . ن . 2. آقا محسن کمکم کن بتونم اون کاری که می خوام را بهش برسم و انجام بدم برات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۲۶ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۸ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
جالب بود...
پیش حاج محسن التماس دعا...
*******************************************************
علیک سلام.
متشکر...
پیش آقا محسن فقط باید ایستاد و نگاه کرد!!!
۲۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۶ گروه سیره شهدا
بسم رب الحسین

مراسم جشن بزرگ میلاد
نبی مکرم اسلام حضرت خاتم
حضرت محمد مصطفی(ص)
سخنرانی
مدیحه سرایی
مسابقه وجایزه

شنبه1392/10/28 از نماز مغرب
مسجد حضرت ابوالفضل
(پایینتر از میدان آزادی)
.........................
سخنران:
حجت الاسلام کریمی

مداح:
کربلایی محمد عبدالحسینی
۲۶ دی ۹۲ ، ۲۲:۳۰ دیگه مهم نیس
خاطره ای از استاد شفیعی کد کنی...
انشالله بهشون برسی
(منظورم کل خواسته هایی بود که به مسیر کمالت کمکت می کنه)
********************************************************
ممنون مهدی
همچنین برای شما
پ.ن.2.ان شاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی